بیانیه سازمان بسیج اساتید به مناسبت روز جهانی قدس

کد خبر: ۸۸۷۶۶۵۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
بسیج اساتید سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل طی بیانه ای از عموم ملت شریف ایران جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
در این بیانه آمده است:
امروز در حالی که جهان شاهد بیداری اسلامی ملتهای آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران است بیش از هر زمان دیگری دوراندیشی معمار کبیر انقلاب بر همگان آشکار می گردد و در این میان، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه. روزی است که نماد وحدت و همدلی مسلمانان و آزادگان جهان است. فریاد آزادی­خواهی ملت مظلوم فلسطین و طنین انداز نفرت از استکبار جهانی است.

رژیم اشغالگر قدس با حمایت استکبار جهانی و کشورهای متحجر منطقه با فتنه انگیزی، ترور فرزندان پاک این مرزوبوم و نیز جنایات متعدد در سرزمینهای اشغالی همچنان کانون بحران و غده سرطانی در منطقه است و بسی باعث شرمساری است که آمریکای جنایتکار و سایر استعمارگران غربی همچنان در مقابل جنایات این رژیم جعلی سکوت پیشه کرده اند .

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اردبیل همچون سالهای گذشته در کنار آحاد ملت شریف ایران اسلامی ضمن بیعت مجدد با آرمانهای مقدس شهدا، امام شهیدان (ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری با دعوت از جامعه دانشگاهی کشور حضوری موثر در این عرصه خواهند داشت.

وعده ما، حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

جمعه 02/04/96


ارسال نظرات
آخرین اخبار