خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) بوئین‌زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) بوئین‌زهرا اذعان کرد: فلسطین سنگر مقاومت و خط مقدم جهان اسلام است و ضربه زدن به فلسطین نقطه شروعی برای نابودی دیگر کشورهای اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۶۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

حجت‌الاسلام ابوالقاسم رحیمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) بوئین‌زهرا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون ارزش و اهمیت راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس از سه جنبه اعتقادی، شرعی و سیاسی حائز اهمیت است.

وی در خصوص جنبه اعتقادی این مهم تصریح کرد: مسجدالاقصی قبله اول همه مسلمین و مسجد و خانه خدا است لذا دفاع از آن بر هر مسلمانی لازم است.

این مسئول بیان کرد: کمک به مظلومان عالم و به‌ویژه فلسطین و مبارزه با ظالمی که هر روز بر ظلم و ستم خود اضافه می‌کند از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دستورات الهی نیز می‌باشد که باید در جامعه اسلامی بدان پایبند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) بوئین‌زهرا در خصوص بعد سیاسی این موضوع با اشاره به سخنی از بزرگان، تشریح کرد: سیانت ما عین دیانت ما است و امروز دشمن به این باور رسیده که اگر مسلمانان عالم کوتاه بیایند و آن‌ها بر فلسطین پیروز شوند، یقینا پیروزی‌های بعدی را نیز در پی خواهند داشت.

رحیمی ادامه داد: فتح فلسطین یقینا آخرین پیروزی رژیم صهیونیست نبوده و همانطور که خود نیز اشاره داشتند چشم طمع آن‌ها در پی تصاحب از نیل تا فرات بوده و هرگز قانع نخواهند شد.

وی فلسطین را سنگر مقاومت و خط مقدم جهان اسلام عنوان کرد و گفت: ضربه زدن به فلسطین نقطه شروعی برای نابودی دیگر کشورهای اسلامی است.

این مسئول مطرح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی میان‌مدت خود و به جان هم انداختن کشورهای اسلامی چون عربستان، یمن، عراق و سوریه و هم‌چنین ظهور تکویری‌ها با پرچم اسلام سعی در رسیدن به اهداف خود که همان مسلمان کشی و غفلت مسلمانان از مسئله اصلی (قدس) است را دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) بوئین‌زهرا در خاتمه قدس را مسئله اول جهان اسلام دانسته و متذکر شد: امروز جمهوری اسلامی باید در کنار مبارزه با داعش و عوامل تروریستی دیگر از مسئله اصلی که قدس است نیز غافل نشود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها