بیانیه جشنواره ملی سرزمین نور؛

پاسخ ترقه بازی، موشک بازی است!

در بیانیه جشنواره سرزمین نور آمده است: ملت ایران، در این چهل ساله، با تمام وجود اثبات کرده است که همواره حامی سرزمین و اعتقاد خود خواهد ماند و بدترین شرایط را تحمل خواهد نمود، اما تن به ذلت نخواهد داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۷۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، جشنواره ملی سرزمین نور به مناسبت حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی داعش در سوریه، بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

اینک که در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم، علی رغم تمامی موانع که بر ما تحمیل شده است، اما به لطف خداوند متعال و در ظل عنایات خاصه امام عصر و همچنین، رهنمودهای عالمانه رهبر کبیر انقلاب و تدابیر حکیمانه حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و همچنین ایثارگری های مجاهدانه شهدا و رزمندگان اسلام، ملت سرفراز ایران، روز به روز عزتمندتر و درخت پربار انقلاب اسلامی، روز به روز، بالنده تر می شود. ملت ایران، در این چهل ساله، با تمام وجود اثبات کرده است که همواره حامی سرزمین و اعتقاد خود خواهد ماند و اثبات کرده است که بدترین شرایط را تحمل خواهد نمود، اما تن به ذلت نخواهد داد. به راستی ملتی که پیشوایش حسین باشد و مکتبش عاشورا، جز این نمی تواند باشد.

اندیشه ای که افق دیدش، در نابودی و ویرانگری خلاصه می شود، محکوم به فناست. تفکری که حرم های مقدس امام شیعه را و زائران را بی دلیل، هدف موشک ها و بمب های خود کند، نمی تواند ریشه دار باشد. گروهی که در ماه رمضان، عده ای بی گناه و بی سلاح را به گلوله ببندد، تا رعب و وحشت ایجاد کند نمی تواند همیشگی شود. چه با پرچم کفر باشد و چه با نام و نشان اسلام.

کوردلانی که با عملیاتی کور، به حریم مبارک مرقد مطهر حضرت امام(ره) تعدی نمودند و پس از آن، مردم بی گناه و مدافعین مجلس شورای اسلامی را به گلوله بستند، با هزار زبان، اقرار به پستی و خباثت خود کرده اند.

سرکردگان این جنایات به خیال خام خود می پندارند که با تحریک و شست و شوی مغزی عده ای جاهل، و دادن وعده های اخروی احمقانه خواهند توانست برای ملتی که چهل سال را، صرف تقویت روحیه انقلابی خود کرده، مشکل تراشی کند. تصور باطل شان این است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، با چنین «ترقه بازی» هایی، ترس بر دل ملت ایران و مسلمانان راستین خواهند انداخت.

البته حتی چنین ترقه بازی های کوچکی، در خاک مقدس جمهوری اسلامی، برایشان بی مزد نخواهد بود. آنها در پی حملات موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بخشی از مزد حماقت و ساده لوحی خود را دریافت نموده اند. بی شک چنین شیطنت هایی، پاسخ هایی مهلک تر را نیز در پی خواهد داشت.

جشنواره ملی سرزمین نور، ضمن تقدیر از زحمات مرزبانان گمنام و مدافعان ایثارگر حرم، اقدام اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران را ارج می نهد. اقدامی که به حق، موجبات غرور و رضایت مردم شریف ایران را فراهم آورد و همچنین تسکینی بود بر آلام خانواده های معظم شهدای اخیر. بی شک، حافظان امنیت و اقتدار ایران اسلامی، در راه پر فراز و نشیب عزت و سربلندی ملت ایران، هیچ گاه کوتاهی نکرده و در آینده نیز همچنان مقتدر و کوبنده خواهند بود.

جشنواره ملی سرزمین نور
خرداد ۹۶
ارسال نظرات
آخرین اخبار