خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

پاک کردن یاد فلسطین از اذهان جهانیان از اهداف رژیم صهیونیستی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: علیرغم تلاش‌های مکرر رژیم صهیونیستی برای محو کردن فلسطین، پیروزی انقلاب و انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام(ره) که اقدامی بسیار هوشمندانه بود مانع تحقق نقشه شوم آن‌ها شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۷۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت روز قدس اظهار کرد: امروز 100 سال از صدور اعلامیه بالفور و تشکیل غیرقانونی رژیم صهیونیستی از سوی لوردروچیلد انگلیسی گذشته و در این مدت این رژیم جعلی ظلم‌های بسیاری را در حق ملت فلسطین و جهان اسلام روا داشته است.

وی توضیح داد: پس از جنگ جهانی دوم و به رسمیت شناخته شدن رژیم غاصب صهیونیستی از سوی سازمان ملل، ظلم های این رژیم به فلسطین و آرمان‌هایش و هم‌چنین دیگر کشورهای اسلامی دوچندان گردید.

این مسئول در ادامه به تلاش‌های مکرر رژیم صهیونیستی برای پاک کردن یاد فلسطین از اذهان جهانیان اشاره کرد و گفت: علیرغم تلاش‌های مکرر رژیم صهیونیستی برای محو کردن فلسطین، پیروزی انقلاب و انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام(ره) که اقدامی بسیار هوشمندانه بود مانع تحقق نقشه شوم آن‌ها شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تصریح کرد: اقدامات هوشمندانه امام خمینی(ره) و تلاش‌های مردم سبب ضعف هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی و قدرتمندی نظام اسلام شده است.

حجت‌الاسلام معبودی تشریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس که از یادگارهای امام راحل است به همه جهانیان نشان داد که فلسطینیان در ظلم و ستم رژیم صهیونیستی گرفتار شده اند.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس به مسلمانان جهان فهماند که اولین قبله آن‌ها در دستان صهیونیست گرفتار است و برای رهایی از آن باید تا پای جان تلاش کنند.

این مسئول قدس را پیکر اسلام دانسته و خاطرنشان کرد: امروز لازم است همه برای رهایی قدس از چنگال دشمن پای کار آمده و یک صدا شعار " مرگ بر اسرائیل " سر دهند تا همانطور که رهبر نیز تاکید داشتند شاهد نابودی هرچه سریع‌تر این رژیم ستمگر و غده سرطانی در جهان باشیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار