در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۸۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام خاتم طی بیانیه ای به مناسبت روز قدس نوشت:ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمي‌داند كه اسراييل و صهيونيسم، حقيرتر از آن است كه نياز به اين‌ همه تجهيز باشد؛ بلكه روز قدس روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم‌ الله ‌الرحمن‌ الرحيم


تاوان بي‌توجهي‌هاي مسلمانان ديروز، نسبت به قبله اول خود، امروز به قيمت خون‌هاي بي‌گناه و فشارهاي بي‌حد و محرويت‌هاي ضدبشري پرداخته مي‌شود.

ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمي‌داند كه اسراييل و صهيونيسم، حقيرتر از آن است كه نياز به اين‌ همه تجهيز باشد؛ بلكه روز قدس روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

بسیجیان نيز با حضور خود در تمامي صحنه‌ها و جلوه‌هاي مبارزه و معارضه، بارزترين شكل تعهد را به نمايش خواهند گذاشت.

روز قدس نماد آزادي‌خواهي، وحدت و همدلي امت اسلامي است و مسلمانان جهان همه‌ ساله با راهپيمايي گسترده در جهان ضمن اعتراض به اشغالگران، آزادي قدس شريف از چنگال رژيم صهيونيستي را مطالبه مي‌كنند.

امت اسلامي و ساير ملل آزادي ‌خواه و عدالت‌طلب جهان با شركت در راهپيمايي روز قدس امسال بلندتر از هميشه فرياد نابودي اين غده سرطاني را سر مي‌دهند و ضمن همدردي با ملت مظلوم فلسطين ، برآزادي قدس شريف و همه اراضي اشغالي و احقاق حقوق تضييع شده آنان تاكيد مي‌كنند.

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

بدینوسیله ضمن اعلام حضور گسترده بسیجیان سراسر كشور در راهپیمائی عظیم روز جهانی قدس ، ازکلیه مردم شریف و همیشه درصحنه شهرستان خاتم نیز برای خلق حماسه ای دیگر در روز قدس دعوت می نمائیم .


ارسال نظرات