سازمان ورزش بسیج با صدور بیانیه ای از عموم مردم و جامعه ورزش برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۸۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، بار دیگر ایران اسلامی جمعه اول تیر مصادف با 28 رمضان، مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شاهد راهپیمایی شکوهمند قدس است، در همین زمینه، سازمان ورزش بسیج در بیانیه ای از عموم مردم و جامعه ورزش برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

روز قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست و روز تبلور عینی حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است. روز قدس، میراث حضرت امام خمینی (ره) و تأکید بر مقابله مستضعفان با مستکبران دارد و روزی است که همه مسلمانان جهان یکصدا بر آزادی انسانیت فریاد می زنند تا از قید اسارت و بردگی شیاطین بزرگ و ابر قدرت ها رها شوند.

جامعه ورزش نیز همگام با سایر اقشار در دفاع از مردم مظلوم فلسطین همواره پیشگام بوده و ورزشکاران ایرانی حمایتشان را از قدس شریف در مسابقات ورزشی با مبارزه نکردن به نمایندگان رژیم کودک کش صهیونیستی و به رسمیت نشناختن رژیم اشغالگر قدس، نشان داده اند و با دست کشیدن از مدال، مدال قهرمانی و عزت را از مردم دریافت کرده اند.

سازمان ورزش بسیج در آستانه‌ روز جهانی قدس از عموم مسلمانان و آزادگان، به ویژه ورزشکاران، پیشکوستان و قهرمانان دعوت می‌کند ضمن حضور و مشارکت در راهپیمایی سراسری این روز به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی و طریق نورانی شهیدان سرافراز، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید نمایند. 
 
ارسال نظرات