فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر جم، ریز، انارستان و روستای تشان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۸۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: سرگرد عبدالرضا ریزی صبح امروز در مصاحبه با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه روز قدس، روز احیای اسلام است گفت: روز قدس فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر است و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ابتکار تاریخی امام خمینی(ره)، به مثابه ایجاد پیوندی دائمی میان همه مسلمانان و حق‌طلبان جهان با ملت فلسطین است .

ریزی افزود: روز قدس امسال با توجه به پروسه جهانی شدن بر مبنای بیداری اسلامی و بصیرت جهانی علیه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل، فرصت خوبی است تا با اتحاد با دیگر ملل اسلامی جبهه مستحکمی را در برابر دشمنان اسلام تشکیل دهیم و با توجه به انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی، بستر همکاری و اتحاد بین مسلمین مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: روز قدس، روز تجلي شکوه و عظمت امت اسلامي، رستاخيز استکبار ستيزي ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان هاي حقيقت خواه و عدالت دوست، روزهِ گره خوردن بازوانِ تواناي امت اسلامي و روز ستيز هميشگي با صهيونيسم و امپرياليسم غارتگر است.

وی بیان کرد: در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهاني قدس، اين يادگار پر ارج امام راحل، امت اسلامي با قلوبي سرشار از عطر روح بخش بهار قرآني و مالامال از فيوضات ضيافت حق با حضور پرشور خويش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانيان نمايش مي دهند.

وی در پایان با اشاره به راهپیمایی روز قدس در شهرستان جم، از همه ملت مسلمان بخصوص مردم شریف شهرستان جم خواست تا با حضور در این راهپیمایی بزرگ مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بویژه اسرائیل و آمریکا بزنند.

انتهای خبر/


ارسال نظرات