یاسر اسدپور گفت: متاسفانه دولتمردان و مسوولان هیچ ارتباطی با تولیدکنندگان ندارند و تولیدکنندگان مسیر ناهموار تولیدی را به تنهایی پیموده از اینرو می‌تواند توسعه اقتصادی را دچار آسیب کند.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۹۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱

یاسر اسدپور کارآفرین بسیجی از استان گلستان  شهرستان بندرگز در کفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: ادعاهایی که در مورد حمایت از تولید کننده وجود دارد واقعیت ندارد. این در حالی است که هیچ حمایتی از تولید کننده داخلی وجود ندارد تسهیلات ارائه شده به تولیدکننده با همان نرخ سودی است که به سایر متقاضیان وام بانکی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات با نرخ سودی 18 درصد ره آوردی جز خسارت برای تولیدکننده ندارد افزود: تسهیلات با نرخ های سودی بالا آسیب زننده جدی به تولید و تولید کنننده است .

وی در ادامه بیان داشت: بازارهای داخلی کشورمان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند از اینرو قدرت خرید مردم کاهش یافته و تولیدات داخلی از جایگاه توزیع و عرضه مناسبی برخوردار نیست.

اسدپور افزود: دولت و دولتمردان باید تدابیر لازم را برای رونق بازار تولیدی در پیش بگیرند این در حالی است که از این طریق بتوانند بسترهای مناسب برای بهبود تولیدات داخلی مدنظر قرار دهند. انتظار می‌رود که تسهیلات با نرخ سود بانکی کمتری ارائه شود و مراحل ساده تری را در نظر بگیرند؛ یک تولید کننده نمی‌تواند فرصت زمانی طولانی را در بوروکراسی طی کند و مراحل پیچیده دریافت وام برای تولید کننده مقدور نیست.

این تولید کننده بسیجی در خاتمه خاطر نشان کرد: متاسفانه دولتمردان و مسوولان هیچ ارتباطی با تولیدکنندگان ندارند و تولیدکنندگان مسیر ناهموار تولیدی را به تنهایی پیموده از اینرو می‌تواند توسعه اقتصادی را دچار آسیب کند؛ نظارت بر وام های بانکی امری ضروری است و افرادی به اسم اشتغالزایی و تولید وام‌های کلانی دریافت می‌کنند که در مسیر تولید قرار نگرفته است.

ارسال نظرات