دشمنان اسلام با راه اندازی داعش فکر می کردند می توانند با به راه انداختن برادر کشی بین مسلمانان موجبات آرامش صهیونیست ها را فراهم کنند اما غافل از این هستند که ترقه بازی های امثال داعش نمی تواند مانع فراموشی آرمان قدس شریف در بین مسلمانان جهان شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۰۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازابصارخبر، میلاد محرمی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشکین شهر در یادداشت خود به چرایی حضو پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت و نوشت:

ما انسان هایی بی سرزمین هستیم و فلسطین سرزمینی بی انسان است ، پس حق ماست که سرزمینی بی انسان را برای خود اختیار کنیم"، این همان ادعایی است که اسراییل به خود اجازه ی اشغال قدس را داد.

منظور آن ها از بی انسان بودن فلسطین چیست؟ پس این همه مسلمان شیعه و سنی و مسیحیان ساکن در آن جا مگر انسان نیستند ؟ خیر ، از نظر آن ها هر قومی به جز یهود از مقام انسانی ساقط است اگر مسیحی بود و سر تسلیم فرود آورد آن ها را مثل چهارپایان تیمار می کنند و از آن ها کار می کشند و اما اگر مسلمان بود دیگر مهم نیست شیعه باشد یا سنی اورا باید با ارزان ترین روش کشت.

اجازه دهید از جبل عامل و جنوب لبنان ، منطقه ای شیعه نشین برای شما بگویم ؛ قانونی در آن جا وجود داشت به اسم قانون طائفی که طبق این قانون مسیحیان در هر چیزی پنج سهم ، اهل تسنن سه سهم و شیعیان تنها دو سهم را در اختیار داشته اند با اینکه جمعیت شیعیان لبنانی سه برابر مسیحیان و دوبرابر اهل تسنن بود و این قانون خود باعث یک سرکوفت و به ایجاد یک حس حقارت در ذهن جوان شیعه ی لبنانی می شد و چه برسد به آن که خود این قانون هم گاها نقض شده و حتی چیزی کمتر از حق خود را در اختیار می گرفتند ؛ همین سرکوفت ها و عقده ها و شاید مقاومت ضعیف بعضی از شیعیان کافی بود تا جوانان شیعه برای احیای حقوق از دستت رفته ی خود بعضا به گروه هایی بپیوندند و وارد یک جنگی شوند که نتیجه ای جز برادر کشی به همراه نداشت از یک طرف درگیری گروهک ها و از طرف دیگر بمباران جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی آن هم به بهانه ی این که فلسطینیان برای فرار از اسراییل به آن شهر ها پناه برده بودند اما واقعیت این بود که در هر بمباران تعدادی معدود از فلسطینیان در زیر بمباران جان می باختند و اکثر جمعیت جان باخته شیعیان لبنان بودند و نهایت این که تنها قربانیان همه ی درگیری های به وجود آمده شیعیان لبنانی و فلسطینیان مسلمان اعم از شیعه و سنی بودند.

ارزان ترین روش از بین بردن مسلمانان چیست؟ این است که برادران به جان یکدیگر بیافتند و آن وقت هست که یهود با خیالی آسوده شب ها را سر بر بالین می گذارد و شاید به ریش شیوخ عرب می خندد که چقدر ساده لوحانه خود را در آغوش یهود رها کرده اند .این است که از یک طرف داعش را به وجود آوردند و از طرف دیگر قربانی دنیا طلبی آن ها باقرالنمر ها و شیخ عیسی قاسم ها و کودکان مظلوم یمن شدند.

شعار روز قدس مسلمانان دنیا پس از "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا"این خواهد که "واعتصمو بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا" و دنیا باید این را بداند مسلمانان باید این را بدانند که که جنگ بین اسلام و صهیونیسم است نه بین برادران دینی خودمان دنیا باید این را بداند امروز مسلمانان را به جان یکدیگر می اندازند،که قضیه فلسطین و قدس اشغالی را از یاد ببریم ، اما این وعده ی رهبر ماست و همه ی یهودیان اشغالگر قدس این را بدانند که تا 25 سال آینده اثری از آن ها باقی نخواهد ماند . زیرا پیروز نهایی این میدان اسلام است، پیروز نهایی این میدان مهدی فاطمه(س) است.

مقاومت ما را با هیچ شگردی نمی توانند از بین ببرند برجام یک که سهل اگر، بزدلان جان بر کف آمریکا هزاران برجام دیگر بین خود و کشورهای 5+1 امضا بکنند باز هم اثری از اسراییل تا 25 سال آیند ه باقی نخواهد ماند و بدانند که قدرت های استکباری در آینده ای نزدیک مضمحل خواهند شد که این بی شک وعده الهی است.

عمده ی کار نطام استکبار چیست ؟ چیزی جز تهدید و بزرگ نمایی است؟ آیا آن ها آنقدر که می گویند بزرگ هستند ؟ خیر ، پیشرفت های انقلاب اسلامی به عنوان دشمن سرسخت نظام استکباری این ادعای غرب را نقض میکند اگر آن ها قدرت داشتند نمی گذاشتند که ایران اسلامی آن قدر پرو بال بگیرد که مجبور شوند به دست و پای ایران برای نشستن درپای میز مذاکره بیافتند، منتهی این قطار به مقصد نهایی خود نرسیده است و راه زیادی در پیش دارد شرط به مقصد رسیدن این قطار آن است که در برابر تهدید و بزرگ نمایی های رسانه ای غرب سر تسلیم فرود نیاوریم و ترسی از آن ها با توکل برخداوند متعال در دل خود جای ندهیم و بدانیم نهایت این راه شهادت است و به قول شهید بهشتی عاشق را از معشوق نمی ترسانند که شهادت مطلوب و معشوق ماست.

ارسال نظرات