بیانیه سازمان بسیج رسانه ای استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس این میراث گرانبهای امام راحل(ره) مظهر ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران و نشانه دفاع از ارزشهایی است که پیامبران الهی، مومنان و تمامی انسانهای آزاده در طول تاریخ بشریت برای ترویج و پاسداری از آنها کوشیده و جان خود را فدا کرده اند. ارزشهایی الهی که مرزها، زبانها، و نژادها را در می نوردد و وجدانهای بیدار بشری را مخاطب خویش قرار می دهد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۱۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این بیانه آمدهاست:
 
 
با گذشت 35 سال از ابتکار معجزه گون و آینده نگرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) آرمان آزادی بیت المقدس فراتر از مرزهای جهان اسلام، جغرافیای تحت سیطره‌ قدرت‌های سلطه‌گر را تحت تاثیر قرار داده و با همراه ساختن جوامع و ملت‌های حق‌طلب، عدالت‌خواه و ظلم ستیز، رؤیای صهیونیستی "تسلط از نیل تا فرات" و تحقق "خاورمیانه بزرگ" باطل شده است و جبهه مقاومت اسلامی و نهضت ضد استکباری با اقتدار و صلابت در حال عبور هوشمندانه از پیچ تاریخی و حـصول آمادگی برای نقش‌آفریـنی در ساخـتار و هندسـه آتـی جهان هسـتند.  
امروزه خیزش نفوذ همه جانبه موج فراگیر امپریالیسم رسانه ای در ابعاد نژادی، ملی و دینی در بین کشورهای عربی- اسلامی رسوخ یافته و تا جزئی ترین شئونات اجتماعی و فردی اقوام مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است. شبکه های رسانه ای صهیونیزم مثلث شوم استکبار جهانی،صهیونیسم بین الملل و وهابیت تکفیری به سردمداری آمریکا، اسرائیل و رژیم سفاک آل سعود در یک سناریوی پیچیده و بسیار خباثت آمیزی را به راه انداخته اند تا به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند. همچنین مستکبران جهانی به سرکردگی و پرچمداری آمریکا با طرح بهانه های به اصطلاح نقض حقوق بشر و گسترش توانمندی موشکی ایران در صدد افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی به کشور ما برای جلوگیری از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی ایران در بین دولت ها و ملت های اسلامی هستند که البته سیلی محکم فرزندان ملت توانست لرزه بر اتاق های فکر و اندیشکده های تخریبگر بیاندازد.
 
سازمان بسیج رسانه ای استان اردبیل ضمن محکوم نمودن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان در ماه ضیافت الهی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران و نیز ملل آزاده و حق طلب جهان، جامعه رسانه ای کشور و بالاخص فرهیختگان و فعالان رسانه ای استان برای حضور گسترده، یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس و تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال با توجه به حوادث و رخدادهای اخیر، اعلام می نماید که امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین،عراق، یمن، سوریه و بحرین می باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار