حجت الاسلام حمیدرضا نباتی، گفت: فرزندان سپاهی شما در حفظ امنیت این مرز و بوم لحظه ای درنگ نکرده و خود را سپر بلای مردم می دانند.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۱۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: اقتدار و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای پاسداری از ارزش های انقلابی و اسلامی، حفظ تمامیت ارضی، دفاع از جان و مال هم وطنان عزیز بکار گرفته می شود و امنیت پایدار در کشور و منطقه را ایجاد می نماید.

حجت الاسلام حمیدرضا نباتی، اظهار داشت: مقامات ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارها براین نکته تأکید کرده بودند که ترقه بازی تروریست ها در مجلس و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) بدون پاسخ نخواهد ماند و این اقدام قطعاً شروع کار خواهد بود و از این به بعد داعش و اربابان وهابی ایشان باید منتظر این گونه حملات غافلگیرانه باشند.

وی، ادامه داد: این حمله موشکی یک پیام داخلی برای مردم شریف جمهوری اسلامی ایران هم داشت و آن اینکه مردم عزیزمان بدانند فرزندان سپاهی آنان، در حفظ امنیت این مرز و بوم لحظه ای درنگ نکرده و خود را سپر بلای مردم می دانند و با دشمنان نظام و انقلاب هرگز مدارا نخواهند کرد.

نباتی، تصریح کرد: پیام دیگر این اقدام موشکی نیز به بعضی از افرادی که نا آگاهانه و یا از روی غفلت در روزهای اخیر به سپاه و نیروهای مسلح توهین کردند بود، تا از خواب گران بیدار شوند و اقتدار نظامی کشورمان را ببینند و خدای ناکرده سخنان دشمن شادکن برزبان نرانند.

ارسال نظرات