خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست
کد خبر: ۸۸۷۶۷۴۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس پیامی را به شرح ذیل صادر نمود:

  بسمه تعالی
إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثِيرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
(سوره شعراء/227)

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.
از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوز شده، برخی حکومت های عربی و غربی و در رأس آنها آمریکا، از آن حمایت کرده اند. در حقیقت، سلاح های هسته ای و کشتار جمعی که در مقیاسی گسترده در زرّادخانه های رژیم صهیونیستی ذخیره شده است؛ نه به جهت مقابله با مردم بی دفاع فلسطین بلکه در راستای سلطه بر جهان اسلام و منطقه خاورمیانه است.
ملت پیروز ایران نیز از بعد انقلاب، در معرض تهدیدهای دشمنان زبون اسلام، حامیان و ایادی آنان بوده و روز بروز نیز بر آن افزوده شده است، که نمونه بارز آن چندی پیش در حادثه تروریستی تهران اتفاق افتاد و مورد نفرت بسیاری از کشورها قرار گرفت. اما به فضل خداوند متعال و انسجام و وحدت مردم غیور کشور عزیزمان، استکبار جهانی نتوانسته است به آمال و آرزوهای خود برسد. علت اساسی فشارهای همه جانبه ای که استکبار جهانی به ایران وارد می کنند نیز "حمایت از فلسطین و لبنان و کشورهای ستمدیده و تحت سلطه اجانب است".  
جهان اسلام در سایه بیداری اسلامی که مرهون میراث گرانسنگ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه محقق شده است، باید نشان دهند که مصمّم به بازگشت به سنّت های شکوهمند اسلام و در رأس آن، وحدت مسلمانان هستند. اگر تنها بخشی از امکانات جهان اسلام در این مسیر به کار گرفته شود، قطعا شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود. دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست.
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد شهدای فلسطین، لبنان و همه شهدای اسلام و کشور عزیزمان، به ویژه شهدای ترور و نیز سلام و درود بی پایان بر روان مطهّر امام راحل عظیم الشأن رضوان الله تعالی علیه، حمایت مجدد خود را از فرامین داهیانه ی مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مدظله العالی اعلام نموده، از خداوند متعال عزت اسلام و مسلمین و وحدت هر چه بیشتر ملت های مسلمان را مسألت داشته، ضمن شرکت در راهپیمایی این روز تاریخی، از ملت حماسه ساز و شکوهمند ایران اسلامی به ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه دعوت می نماید تا بار دیگر با حضور دلسوزانه خود حمایت خود را از این ملت ستمدیده اعلام نمایند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها