خبرهای داغ:
نماینده گروهک تروریستی منافقین در واشنگتن مدعی شد مدارک و شواهدی علیه برنامه موشکی ایران در اختیار دارند.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۴۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاکس نیوز گزارش کرد: علیرضا جعفرزاده، نماینده گروهک تروریستی منافقین در واشنگتن، با حضور در یک کنفرانس خبری مدعی شد منابع جاسوسی، اطلاعاتی از برنامه موشکی ایران در اختیار آنها قرار داده‌اند که نشان می‌دهد ایران پس از رسیدن به توافق هسته‌ای با گروه 1+5 و محدودسازی فعالیت‌های اتمی، تمرکز خود را بر روی برنامه موشکی قرار داد و انجام آزمایشات در این حوزه را توسعه بخشید.

این عضو گروهک تروریستی منافقین مدعی شد اطلاعات به دست آمده از وزارت دفاع و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که آیت الله خامنه‌ای (رهبر معظم ایران) از نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواسته است بر توان موشکی کشور بیافزاید.

منافقین مدعی شده‌اند تاکنون 12 سایت موشکی ایران را که تاکنون مخفی نگه داشته شده بودند، کشف کرده‌اند و شواهد نشان می‌دهد ایران در این سایت‌ها به دنبال ساخت و توسعه موشک‌های بالستیک است.

جعفرزاده در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد: اعضای منافقین اطلاعاتی جمع‌آوری کرده‌اند که حاکی از گستردگی و هزینه‌بر بودن برنامه موشکی ایران است. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که ارتباط نزدیکی میان تسلیحات هسته‌ای ایران و برنامه موشکی این کشور وجود دارد.

وی در ادامه ادعایش افزود: متاسفانه برنامه موشکی ایران تحت نظر قرار ندارد. این کشور برای حفظ بقا به ساخت موشک‌های بیشتر روی آورده است. جزئیات اطلاعات درباره این 12 سایت مخفی و تجهیزات بکار رفته در آن نشان می‌دهد کارشناسان ایران و کره شمالی برای توسعه توان موشکی با یکدیگر همکاری دارند.

وی همچنین مدعی شد: از میان 42 سایت موشکی ایران – که شامل 12 سایت کشف شده جدید نیز می‌شود- 15 مورد بخشی از یک شبکه تولیدی هستند، از 25 مورد آنها به عنوان مراکز ذخیره‌سازی موشک استفاده می‌شود، 13 سایت محل آزمایش‌های موشکی هستند و 8 مورد باقیمانده نیز به عنوان مراکز آموزشی تیپ‌های موشکی کاربرد دارند.

جعفرزاده مدعی شد: کره شمالی همکاری نزدیکی با ایران در زمینه توسعه موشکی دارد. تمام تونل‌های مخفی ایران که در زیر کوه‌های این کشور حفر شده‌اند، نمونه‌هایی برگرفته از مدل استفاده شده در کره شمالی است. کارشناسان کره شمالی در پادگان المهدی به عنوان یک سایت تخصصی آموزش موشکی حضور داشته‌اند.

گزارش گروهک تروریستی منافقین تنها چند روز پس از شلیک موشک‌های ایران به سمت مقر داعش در سوریه منتشر می‌شود.

جعفرزاده با اشاره به شلیک موشک‌های ایرانی مدعی شد: گزارش‌های زیادی در دست داریم که موشک‌ها به هیچ پایگاه داعش برخورد نکرده و در مقابل تلفات زیادی در میان شهروندان غیرنظامی برجای گذاشته است(!). سپاه پاسداران ایران چندین هزار نیروی مسلح در سوریه دارد که شامل تعدادی سرباز خارجی نیز می‌شود. ایران سایت‌های ساخت موشک در سوریه احداث کرده است، به همین دلیل نیازی نبود ایران از داخل کشور موشک‌هایی به سمت سوریه پرتاب کند.

فاکس نیوز در پایان این گزارش نوشت: منافقین مهمترین منبع اطلاعاتی غرب درباره برنامه هسته‌ای ایران بودند. اعضای این گروه اطلاعاتی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای و دانشمندان هسته‌ای ایران در اختیار غرب قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها