اوضاع بیمه و کار در شرایط کنونی آشفته است این را یک راننده نیسان به ما گفت. بیمه کارگران هم آشفته تر از بیمه رانندگان مردم را عاصی کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۵۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزای بسیج، چندی پیش بحث داغ بیمه و حقوق کارگران تیتر یک اخبار بود. این پیگیری ما را برآن داشت تا به صورت میدانی از اوضاع بیمه کارگران کسب اطلاع کنیم.در حین این پیگیری متوجه شدیم که اوضاع بیمه کارگران و حتی رانندگان و سایر صنوف هم آشفته است.این سخنان را یکی از رانندگان نیسان که در بازار کار می کرد به ما گفت.

این راننده گفت: من راننده نیسان هستم و چند سری به اداره تاکسی رانی قرچک ورامین سر زده ایم اما بیمه شدن ما را به یک ماه و چند ماه دیگر حواله می دهند به طوری که دست ما به هیچ جا بند نیست.من 6 سال با چرخ و گاری کار می کردم که با طرح آقای دکتر احمدی نژاد بیمه چرخ و گاری داشتم اما آن را هم قطع کردند.

وی تصریح کرد: بعد از آن که من نیسان خریدم بیمه چرخ را قطع کردند و برای بیمه شدن هم می گویند باید از تاکسی رانی نامه داشته باشید از آنجا که در تاکسی رانی هم عضو نیستیم کاری نمی توان کرد.لذا از طریق تاکسی رانی ورامین اقدام کرده ایم و نزدیک به 2 سال هیچ اتفاقی نیفتاده است.آنجا هم به بهانه های مختلف ما امروز و فردا می کنند و سن ما بالا می رود اما بیمه درست نمی شود.ما نزدیک 3 سال بیمه ما قطع شده است.

بیمه تاکسی رانان آشفته تر از کارگران/ در دولت قبل بیمه بودیم اما آن را هم قطع کرده اند

این راننده خاطر نشان کرد: من یک مستأجرم ماهی 450 تا 500 هزار تومان اجاره منزل می دهم واقعا در توان من نیست که ماهی 300 هزار تومان حق بیمه بپردازم.لذا از طریق بیمه رانندگی اقدام کردند چون این بیمه ماهی 120 هزار تومان است که متأسفانه جواب درست نمی دهند.

ارسال نظرات