خبرهای داغ:
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد:
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی همه جانبه شهرداری در راستای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم روز جهانی قدس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۷۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
آماده‌باش مجموعه مدیریت‌ شهری برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محسن میرهادی با اشاره به آمادگی شهرداری قم در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم روز جهانی قدس اظهار کرد: با توجه به تأکیدات شهردار قم مبنی بر ارتقاء کمّی و کیفی خدمات، تقویت خدمات‏ رسانی در سطح مناطق هشت گانه با محوریت هسته مرکزی شهر، پیرامون حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر کنترل تنظیف محیط شهری، تبلیغات محیطی از طریق نصب پرچم‎ها، الوان‎ها و بنرهای متناسب با این ایام، نظافت و شستشو و لایروبی انهار و آماده‎سازی مسیرهای 10 گانه راهپیمایی، محیط‎های پیرامون حرم مطهر و میدان آستانه خاطرنشان کرد: با توجه به حضور خیل عظیم راهپیمایان، ضمن آماده‎باش کلیه نیرو‎های خدماتی، فضای سبز و ستادی، پیش‎بینی تمهیدات رفاهی مورد نیاز راهپیمایان اعم از نمازخانه و سرویس‎های بهداشتی، در راستای خدمات‎رسانی مطلوب به شهروندان و راهپیمایان صورت گرفته است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی و همکاری شهرداری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسمات روز قدس خبر داد و افزود: در همین راستا آماده‎سازی سیستم صوت و برپایی جایگاه در میدان آستانه، استقرار تانکرهای آب بهداشتی در اطراف حرم مطهر برای راهپیمایان ، اعزام بالابر و سایر خودروهای مورد نیاز برای حمل سیستم صوت و تصویر‎برداری مراسم، برپایی ایستگاه‏های فرهنگی در مسیر راهپیمایی، پیشگیری و رفع تخلفات شهری در راستای کنترل ناهنجاری‎های اجتماعی از قبیل سد معبر و متکدیان و... انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت نیروهای سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر در این روز گفت: برای تأمین ایمنی مراسم اکیپ‎های سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی شهر پیرامون حرم مطهر ، مبادی ورودی شهر و مسجد مقدس جمکران در قالب اکیپ‎های پیاده و خودرویی به همراه ماشین آلات و تجهیزات آتش‎نشانی و موتور سیکلت‎های EFT آماده باش هستند.

وی در ادامه خدمات ‏دهی وسائط نقلیه عمومی در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در راستای ارائه خدمات حمل و نقل همگانی سازمان تاکسی‏رانی و اتوبوس‎رانی در این ایام در آماده‎باش کامل هستند.

ارسال نظرات