خبرهای داغ:
به مناسبت روز جهانی قدس صادر شد؛
مجمع بسیج شهرستان گمیشان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۸۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان مجمع بسیج شهرستان گمیشان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله القاصم الجبارین

چه خوش فرمود معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که : روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم تا قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمال خبیث شما نخواهد شد. روز قدس روز حیات اسلام است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است. روزی است که جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آنبرافراشته شود. روزی است که باید به ابر قدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. روز قدس و مسئله فلسطین عامل همبستگی و نقطه اشتراک بین کشورها و عامل حرکت ملل اسلامی است. تداوم حیات حکومت ها وابستگی شدیدی به رویکرد آنها به مسئله فلسطین و جبهه مقاومت دارد و نقطه ثقل وحدت در جهان اسلام موضوع قدس و فلسطین است.

روز قدس امسال دارای اهمیتی مضاعف است چرا که آل یهود هم اینک آشکارتر از هر زمان دیگری هم نوا با آل سعود و آل خلیفه ، دامنه جنایات خود را گسترش داده و با همراهی و همکاری برخی دولتهای خائن منطقه به جنایاتشان جهت سرکوب نمودن بیداری اسلامی ملت های مسلمان منطقه ، ادامه می دهند. امروز که در صحنه بین المللی شاهد بروز پدیده غرب ساخته و نحسی به نام داعش هستیم که هیچ حد و مرزی در کشتار و تعدی به حریم انسانیت نشناخته و در واقع به دنبال پیاده سازی نقشه رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا که همان تضعیف جبهه مقاومت و تجزیه کشورهای اسلامی است، می باشد نقشه شومی که نفعش تنها برای صهیونیست ها خواهد بود.

پیچیدگی و اهمیت اوضاع روز قدس امسال وقتی بیشتر می شود که اخیرا"  در پی جنایت تروریستی در 12رمضان که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیزمان منجر گردید افکار عمومی مردم جهان بویژه ملت ایران این اقدام تروریستی را که یک هفته پس از جلسه مشترک رئیس جمهور آمریکا با سران دولت مرتجع عربستان که پیوسته حامی تروریستهای تکفیری است را بسیار معنادار و بر عهدهگرفتن مسئولیت توسط داعش را بیانگر دست داشتن آنها در این اقدام سبوعانه می داند.

ما بسیجیان شهرستان گمیشان از اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ثابت کرده است ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد و به ملت ایران اطمینان داد برای صیانت از امنیت ملی کشور و حفاظت از جان مردم عزیز لحظه ای درنگ نخواهد کرد ، مراتب سپاس و تشکر خود را اعلام می داریم.

ما بسیجیان شهرستان گمیشان و سربازان ولایت ضمن حضور پرشور و با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می کنیم نظر به حساسیت فضای منطقه ای و قضایای مربوط به فضای پسا برجام و گستاخی های اخیر مقامات امریکا، ما هیچگونه ارزشی برای مصوبات ضد ایرانی کنگره امریکا قائل نیستیم  و هرگونه فشاری از طرف آمریکا و طرح تحریم های جدید که نقض آشکار برجام نیز هست خللی در اراده فولادین نظام جمهوری اسلامی و ما ملت بزرگ ایران نخواهد گذاشت. که این گستاخی نیاز به واکنش قاطع دولت و حضور میدانی مردم شریف ایران دارد. آمریکای مستکبر بداند رویای دست کشیدن از خط مقاومت و آرمان آزادی قدس شریف و نیز رویای پذیرش برجام های 2 و 3 را به گور خواهد برد چرا که « فان حزب الله هم الغالبون». به صورت کلی امسال فضای جهان اسلام جهت تأکید دوباره بر آزاد سازی قدس در قالب راهپیمایی روز قدس آماده است. این آمادگی در نقطه ای مطلوب قرار دارد و می رود تا اصلی ترین دغدغه امام در آخرین روز های عمرش که همان آزاد سازی قدس شریف بوده است تحقق یابد.
 
والسلام علیکم و رحمه ا...
مجمع بسیج شهرستان گمیشان خرداد 96
ارسال نظرات
پر بیننده ها