در آستان روز جهانی قدس هیأتهای رزمندگان اسلام چهارمحال وبختیاری بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۸۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در بیانیه هیأت رزمندگان اسلام استان آمده است: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با الهام از آموزه های اسلامی پرچم دائمی حمایت از فلسطین مظلوم را با اعلام روز جهانی قدس برافراشت و مردم مسلمان و آزادیخوای خواهان جهان سالهاست به ندای الهی امام راحل لبیک گفته و جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به خیابانها آمده فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر راسرمی دهند.

در این بیانیه می خوانیم : شیطان بزرگ،رزیم جعلی اسراییل و دولت های وابسته غرب ،سالهاست برای را کم رنگ کردن حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم دنیا در تظاهرات روز جهانی قدس کار می کنند ، اما به لطف خدا حضوری گسترده در مراسم راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه هایی با شکوه تر از سال های قبل و انزجار جهانی علیه جبهه استکبار بیشتر می شود. به مدد الهی امروز جبهه مستضعفین علیه جبهه مستکبرین با دو پدیده مبارک مقاومت و بیداری اسلامی، روندی رو به توسعه قدرت را با شتاب طی می کند، پیامدهای قطعی این روند آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست های کودک کش است.

در این بیانیه می خوانیم : آزادی قدس شریف آرمان خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی و امت مسلمان جهان می باشد و فلسطین همچنان موضوع اصلی جهان اسلام است و تمامی آزادی خواهان و مسلمانان آگاه در سراسر دنیا ، به مبارزه با رژیم جعلی اسراییل و حامیانش تا رهایی قدس شریف ادامه می دهند.

در این بیانیه آمده است:نظام سلطه آمریکا،صهیونیزم بین الملل با محوریت رژیم غاصب اسراییل و ارتجاع عربی با محوریت آل سعود برای فتنه انگیزی در جهان اسلام، با راه انداختن جنگ های مذهبی و قومی و تشکیل گروه های تکفیری و داعش و تجهیز و پشتیبانی آنان، همان اهدافی را دنبال می کنند که بیش از 60سال ، رژیم اشغالگر قدس برای تحققش در جهان اسلام از سوی استعمارگران غربی پدید آمد.

دراین راستا مسلمانان، نهادها و مجامع بین المللی باید به وظیفه خود حمایت از مسلمانان و مظلومان جهان عمل کنند. امروز آل سعود به دستور آمریکا و خواست رژیم صهیونیستی، با حمله وحشیانه و ناجوانمردانه، به کشور یمن و با خاک و خون کشن زنان ، کودکان ، مردم روزه داران و مسلمان غیر نظامی ، همان جنایت هایی را انجام می دهد که صهیونیست های کودک کش در غزه مظلوم مرتکب شدند، سازمانهای بین المللی،علمای مسلمانان از مذاهب گوناگون سراسر دنیا باید نسبت به این پدیده شوم و خطرناک به عنوان یک غده سرطانی حساس باشند و برای ریشه کنی آن اقدام کنند.

در این بیانیه آمده است:با توجه به شرایط حساس، پیچیده و سرنوشت ساز در منطقه و جهان اسلام، حضور پرشور و فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین یک وظیفه الهی و همگانی است.

در این بیانیه آمده است: در روز جهانی قدس طلایه داران سالهای دفاع مقدس به عنوان پیشتازان عرصه جهاد ایثار و شهادت،جوانان و نوجوانان عاشورایی و خواهران پیروان عترت در قالب هیأتهای رزمندگان اسلام در سطح استان، با الهام از مکتب خمینی کبیر و خلف صالحش امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) همراه با سیل خروشان مردم ولایتمدار استان،پرنشاط و حماسی در مراسم سیاسی– عبادی راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

دراین راستا "هیأتهای رزمندگان اسلام" و"واحدهای پیروان عترت خواهران"، "جوانان و نوجوانان عاشورایی" شهرهای "شهرکرد"، "فارسان" ، "بروجن" ، " فلارد لردگان" ، "سامان" ، "بن " ،"کوهرنگ" ، "شهرکیان" ، "اشکفتک" "سودجان"  و "باباحیدر" هر کدام با صدور بیانیه ای ضمن انزجار از رژیم صهیونیستی و محکوم کردن جنایات و اقدامات غیر انسانی آن، حمایت خود را از رهایی قدس شریف و آرمان های ملت مظلوم فلسطین اعلام و بیان کردند همراه با آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضور حماسی خواهند داشت.


# قدس
ارسال نظرات