خبرهای داغ:
مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: در ایام عید نوروز 96 در قالب یک اردوی جهادی 10 روزه در روستای لخشک نهبندان کمک به ساخت مجتمع فرهنگی روستا انجام شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۸۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صمدی مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: طرح های بنیاد برکت از سوی بسیج دانشجویی کشور را دنبال می کنیم با این هدف پروژه های محرومیت زدایی را تعریف کردیم و فرستادیم.

وی عنوان کرد: 10 پروژه محرومیت زدایی توسط دانشجویان دانشگاه های استان شناسایی شده و مورد حمایت بنیاد برکت انجام خواهد شد.

صمدی ادامه داد: احداث حمام، غسالخانه، تکمیل مساجد و حسینیه و تقویت بنیه آموزشی دانش آموزان محروم از جمله ای طرح ها است. کلیت این طرح در بنیاد برکت تصویب شده اما هنوز اجرایی نشده است.

وی اضافه کرد: در ایام عید نوروز 96 در قالب یک اردوی جهادی 10 روزه در روستای لخشک نهبندان کمک به ساخت مجتمع فرهنگی روستا انجام شد که بنیاد برکت 10 میلیون تومان به این طرح اختصاص داده است و در حال حاضر ساخت مسجد در مرحله نازک کاری است که گروه جهادی کار می کنند.

صمدی با بیان اینکه در حال حاضر دو گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند گفت: گروه جهادی 25 نفره از دانشگاه بزرگمهر قاین در روستای رزدمبل در حال فعالیت هستند و گروه جهادی دیگری از دانشگاه صنعتی و دانشکده پرستاری فردوس نیز به مناطق محروم اعزام می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها