رئیس کل دادگستری لرستان در نشست با خبرنگاران ؛
رئیس کل دادگستری لرستان از مختوم شدن ۱۳۷ هزار پرونده در دستگاه قضایی این استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۹۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، جعفر بدری در نشست با خبرنگاران در با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳۷ هزار پرونده وارد دادگستری لرستان شد اظهار داشت: به همین میزان پرونده ها در دادگستری لرستان مختومه شده است.

وی افزود: تعداد پرونده های مختومه شده در دادگستری لرستان طی سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ حدود سه درصد افزایش داشته است و در مجموع طی سال گذشته سه هزار پرونده بیشتر از سال قبل از آن در دادگستری لرستان مختومه شد.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه میانگین ورودی پرونده به دادگستری لرستان از میانگین کشوری پایین تراست عنوان کرد: از مجموع ۱۳۷ هزار پرونده وارد شده به دادگستری لرستان ۱۷ درصد مورد درخواست تجدید نظر شدند که از این ۱۷ درصد، ۷۰ درصد در دادگاه تجدید نظر تایید شدند و رای قبلی که صادر شده بود مورد تایید دوباره قرار گرفت.

بدری با بیان اینکه این امر نشان دهنده این بوده که نظارت در دستگاه قضایی استان مطلوب است و دادرسی، دقت و مهارت در دستگاه قضایی افزایش پیدا کرده است گفت: همچنین ۱۲ درصد از مجموع آرای صادر شده نیز نقض شد که این امر نیز ناشی از اختلاف نظر و یا استنباط از قوانین بود است.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در لرستان طی سال گذشته تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده سه هزار و ۶۰۰ تن انواع مواد مخدر در لرستان کشف شده است.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: ۹۹ درصد متهمین در این زمینه نیز در سال گذشته دستگیر شدند و حکم برای آنها اجرا شد.

بدری افزود: در سال گذشته هزار و ۷۷۷ سلاح در استان کشف و برای متخلفان در این زمنیه مجازات در نظر گرفته شد.

انتهای خبر/Z
ارسال نظرات