مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های لرستان از طرف شورای هماهنگی سیاست‌گذاری تبلیغات اسلامی اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۹۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، فرشاد میردریکوند، در رابطه با مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان، اظهار داشت: روز جمعه، دوم تیرماه راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 صبح در شهر خرم‌آباد آغاز می‌شود.

وی افزود: راهیپمایی روز قدس در خرم‌آباد از میدان شهدا به‌سمت پل شهدا، سه راه اسدآبادی و مصلی الغدیر آغاز می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

قائم مقام شورای هماهنگی سیاست‌گذاری تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس ساعت 11:30 در شهرستان بروجرد آغاز می‌شود، عنوان کرد: مسیر راهپیمایی در این شهرستان میدان قیام، میدان شهدا و خیابان آیت‌الله کاشانی به‌سمت مصلی پیش‌بینی شده و در پایان مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امام جمعه شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

میردریکوند تصریح کرد: در شهرستان دورود راهپیمایی ساعت 12 ظهر از میدان امام حسین(ع) آغاز و راهپیمایان مسیر راهیپمایی را از خیابان شهدا به‌سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان طی می‌کنند و در پایان مراسم امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی بیان کرد: در شهرستان ازنا نیز مردم راهپیمایی خود را ساعت 11:30 از میدان شهید صادقی به‌سمت میدان راه‌آهن و مصلی نماز جمعه انجام می‌دهند و سپس حجت‌الاسلام شاه‌چراغی به سخنرانی می‌پردازد.

قائم مقام شورای هماهنگی سیاست‌گذاری تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان الیگودرز ساعت 11:30 انجام می‌شود، گفت: مسیرهای راهپیمایی در این شهرستان میدان آزادی، میدان امام و مصلی نمازجمعه پیش‌بینی شده و در پایان مراسم خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن می‌پردازد.

میردریکوند خاطرنشان کرد: در شهرستان پلدختر نیز راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 12:30 از میدان شهید بهشتی به‌سمت پُل شهدای هفتم تیر ومصلی نماز جمعه انجام می‌شود و در پایان حجت‌الاسلام سوری به سخنرانی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرستان کوهدشت ساعت 11 صبح آغاز می‌شود، افزود: در این شهرستان نیز مردم راهپیمایی خود را از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به‌سمت میدان شهدا، میدان امام و مسجد صاحب‌الزمان انجام می‌دهند و سپس امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

میردریکونداظهار داشت: در شهرستان سلسله راهپیمایی ساعت 10:30 از میدان امام به‌سمت چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان آیت‌الله بروجردی و مصلی نماز جمعه انجام می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی عنوان کرد: راهیپمایی روز جهانی قدس در شهرستان دلفان ساعت 11:30 از میدان بعثت به‌سمت میدان امام و مصلی نماز جمعه انجام می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی‌نژاد به سخنرانی می‌پردازد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی سیاست‌گذاری تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: در شهرستان دوره‌چگنی ساعت 11 صبح راهپیمایی آغاز می‌شود و راهپیمایان از مسجد صاحب‌الزمان، بلوار امام به‌سمت مسجد صاحب‌الزمان حرکت می‌کنند و در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی، معاون جذب گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به سخنرانی می‌پردازد.

وی گفت: در رومشکان نیز راهیپمایی ساعت 12 ظهر آغاز می‌شود و مردم از مسجد امیرالمومنین به‌سمت میدان امام و مصلی نماز جمعه راهپیمایی خود را انجام می‌دهند و در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین جمیاری، امام جمعه شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

انتهای خبر /z

ارسال نظرات