توسط سازمان بسیج اساتید صورت گرفت

دعوت از اساتید بسیجی و دانشگاهیان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

سازمان بسیج اساتید کشور در آستانه روز جهانی قدس با انتشار اطلاعیه‌ای از کلیه دانشگاهیان و اساتید بسیجی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۹۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید کشور در آستانه روز جهانی قدس با انتشار اطلاعیه‌ای از کلیه دانشگاهیان و اساتید بسیجی برای حضور در راهپیمایی روز قدس  دعوت کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: امروز شاهدیم که جهان اسلام با حماقت و ساده لوحی و بلکه خیانت برخی دولتمردان منطقه بیش از هر زمانی گرفتار آتش فتنه های داخلی شده است و با علم شدن گروه‌های تکفیری همچون داعش زخم های بی شماری بر پیکره جهان اسلام و چهره نورانی پیامبر و دین مبین اسلام وارد آمده که در این میان دست‌های پلید و پنهان صهیونیست ها و نظام سلطه آشکار است. آنها با کمک رسانه‌ها و تبلیغات عریض و طویل دستگاه‌های دروغ پراکنی خود در صدد تخریب سیمای نورانی دین محمد(ص) برآمدند و اذهان مسلمانان را گرفتار خویش ساخته‌اند تا از فلسطین غافل گردند.

در ادامه تاکید شد: جنبش‌های بیداری و ملت‌های منطقه امروز با الهام از انقلاب اسلامی و به تاسی از امام المسلمین با هوشیاری و پایداری توانسته اند یکی یکی توطئه های مشترک غربی، عربی و صهیونیستی را خنثی و بی ثمر نمیایند و پیروزی های بزرگ مقاومت اسلامی در منطقه نوید بخش آزادی قدس در آینده نه چندان دور خواهد بود.

در قسمت دیگری تصریح شد: وقت آن است که آتش خشم و نفرت ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان در روز جهانی قدس یک بار دیگر با ضربه‌ای محکم‌تر و با صلابت‌تر از سال‌های گذشته بر پیکر متزلزل رژیم صهیونیستی وارد شود و این رژیم را یک گام دیگر به فروپاشی و سقوط نزدیک نماید.

در پایان آمده است: به همین منظور، خانواده بزرگ اساتید بسیجی، نخبگان و فرهیختگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با غریو اتحاد و همدلی، در سایه سار آموزه های قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پشتیبانی از مقام عظمای ولایت، همگام با اساتید آزاده و بیدار دانشگاه‌های جهان در کنار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و دیگر ملل جهان اسلام با حضوری گسترده و عزمی راسخ در روز جهانی قدس به امید تحقق وعده الهی و نابودی رژیم غاصب اسرائیل حضور خواهند یافت  و ضمن محکوم کردن اقدامات ظالمانه صهیونیستها، بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم مشت محکمی بر دهان نظام سلطه زده و با آرمان های مقدس امام راحل (ره) و آزادی قدس شریف تجدید میثاق می کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار