در این بیانیه آمده است: روز قدس روزی است که باید به همة ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطة عمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روز حیات اسلام است.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۰۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛در این بیانیه آمده است:بیش از نیم‌قرن از جنایات سبعانه و نژادپرستانه قومی که خود را پیروان آیین مقدس یهود نامیده و یکتاپرستی موسی و معبد هیکل سلیمان را دستاویز اهداف استعمارگرانه و اشغال سرزمین مقدس قدس قرار داده بودند، می‌گذشت و هیچ ملت و قدرتی را یارای مقابله با آنان نبود تا زلزله بزرگ انقلاب اسلامی، مبتنی بر اصول «احیای فرهنگ دینی» و «نفی سلطه‌پذیری» پایه‌های مشروعیت اسرائیل را لرزاند و موجودیت آن را زیر سوال برد.
امام‌خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ظالم در جهان معاصر، در روز شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸، آخرین جمعه‌ ماه رمضان هر سال را روز جهانی قدس نامیدند و همه‌ی مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان را به پاسداری از قداست قدس و بزرگداشت آن فراخواندند و با تعمیم آن به‌روز همگرایی جهان اسلام در دفاع از فلسطین و مستضعفین جهان فرمودند: «روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد.
روز مقابل مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابلة ملت‌های مظلوم در مقابل ابرقدرت‌هاست، روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا کرد، روز قدس روزی است که باید به همة ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطة عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روز حیات اسلام است.
اکنون‌ که سال‌ها از سخنان پیامبر گونه آن بزرگ‌مرد الهی گذشته است، شاهد موج گسترده آگاهی بخشی و آزادی‌خواهی ملت‌های آزاداندیش جهان هستیم. با این‌وجود امروز اسرائیل به ‌رغم سیطره بر سرزمین فلسطین، همچنان از بحران عمیق هویت و مشروعیت رنج می‌برد و می‌کوشد تا با تربیت و حمایت عناصر جاهل و متحجر از گروه‌های بنیادگرا و تکفیری و تقویت تسلیحاتی آن‌ها در انجام حملات کور تروریستی، منطقه و جهان را ناامن و بی‌ثبات کند و بر موج اسلام هراسی مولود جریان‌های افراطی دامن بزند. از سوی دیگر با تفرقه‌افکنی میان مذاهب اسلامی قدرت و عظمت اسلام را نزد افکار عمومی دنیا خدشه‌دار کند.
امروز شاهدیم در حالی‌ که هزاران نفر از مسلمانان ساکن نوار غزه در نتیجه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در محاصره به سر می‌برند و هر روز عده‌ زیادی شهید، مجروح و یا آواره می‌شوند، مدعیان دروغین حقوق بشر که خود از حامیان اصلی این رژیم غاصب هستند، در سکوتی مرگبار بسر می‌برند اما این بار نیز با عزم مردم مظلوم غزه و پشتیبانان مقاومت با امید به وعده الهی و توکل به او، شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی رقم خواهد خورد.
ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد، ضمن دعوت به حضور پرشور ملت همیشه در صحنه استان یزد در روز جمعه راهپیمایی روز قدس، هم‌نوا با مسلمانان و آزادگان سراسر جهان روز قدس امسال باصلابت هر چه ‌تمام‌تر به پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین به ‌ویژه مسلمانان غزه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، فریاد انزجار از این رژیم غاصب و حامیانش را سر خواهند داد.

ارسال نظرات