برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری خانه فرهنگ میعاد در مسیر راهپیمایی روز قدس

همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، خانه فرهنگ میعاد برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی اجرا می‌کند.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۰۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده، محمد استادرحیمی، رییس خانه فرهنگ میعاد ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و محکوم کردن حملات تروریستی به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی به اهمیت روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: در مراسم روز جهانی قدس خانه فرهنگ میعاد با برپایی غرفه فرهنگی-هنری آماده ارائه خدمات به شرکت کنندگان در مسیر راهپیمایی است.

استادرحیمی در ادامه گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ضرورت شناخت راه امام و هشدار نسبت به تحریف شخصیت و راه امام(ره) که در سالروز رحلت حضرت امام (ره) در اجتماع پرشکوه و کم‌نظیر مردم وفادار ایران در حرم مطهر  بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی، بیان شده است،  امسال خانه فرهنگ میعاد با این رویکرد به اجرای برنامه خواهد پرداخت. ایشان  در ادامه به تشریح برنامه های خانه فرهنگ میعاد در روز جهانی قدس پرداخت.

برنامه اثر انگشت، تحریف شخصیت و راه امام(ره) ممنوع: در این برنامه تصویر و عبارتی  در ابعاد 370 در 200 سانتی‌متر بر روی بنر چاپ و بر روی آن نوشته « تحریف امام(ره) ممنوع » با فونت درشت درج می شود و استمپی در اختیار مخاطبان قرار داده تا با اثر انگشت خود متن داخل بنر را تایید نمایند.

پخش نماهنگ‌ و کلیپ هایی با موضوع هشدار نسبت به تحریف شخصیت و راه امام خمینی(ره): در این برنامه سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص هشدار نسبت به تحریف شخصیت و راه امام(ره) از تلویزیونی که بر روی یک دکور زیبا نصب شده است پخش خواهد شد.

برپایی نمایشگاهی از اصول و مبانی حضرت امام خمینی(ره) از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی ): در این نمایشگاه 7 اصل و مبانی حضرت امام (ره) که از دیدگاه رهبری در 14 خرداد سال 94 در حرم مطهر امام خمینی(ره) بیان شده است بصورت 7 تابلو در ابعاد 50 در 70 در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.
علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه‌های خانه فرهنگ میعاد در روز راهپیمایی می‌توانند به ضلع شمالی میدان انقلاب مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌: 55520708 تماس بگيرند.
                                          
ارسال نظرات
آخرین اخبار