در بیانیه ناحیه مقاومت بسیج خاتم به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

روز قدس ، روز نابودی دشمنان اسلام و استکبار جهانی است

در این بیانیه آمده است :ملت های مسلمان باید باید با تکیه و توکل بر خداوند قادر و پیروی از ولایت فقیه و با همدلی و اتحاد دشمنان بشریت را که در راس آنها آمریکا و اسرائیل قرار دارند را نابود سازند و این وعده الهی است .
کد خبر: ۸۸۷۶۸۰۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در آستانه روز جهانی قدس سپاه ناحیه خاتم بیانیه ای صادر کرد .

در این بیانیه آمده است :ملت های مسلمان باید باید با تکیه و توکل بر خداوند قادر و پیروی از ولایت فقیه و با همدلی و اتحاد دشمنان بشریت را که در راس آنها آمریکا و اسرائیل قرار دارند را نابود سازند و این وعده الهی است .

همه ما باید برای ریشه کن کردن استکبار جهانی و رژیم دست نشانده و منحوس اسرائیل متحد شویم ، دشمنان اصلی مسلمانان جهان بالخصوص ملت مظلوم فلسطین رژیم دست نشانده اسرائیل و آمریکا می باشد .

در بخش دیگری از این بیانیه امده است : راهپیمایی روز قدس ضربه محکمی است به استکبار جهانی و رژیم دست نشانده اسرائیل .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نابودی تعداد زیادی از فرماندهان گروهک دست نشانده آمریکا یعنی داعش در بیت الزور این پیام را به جهانیان و دشمنان سست و زبون استکبار جهانی رسانید که خانه ظلم مستکبران و گروهک دست نشانده آنها سست و نابود شدنی است .

مسلمانان جهان بدانند به یاری خداوند عزیز نابودی آمریکا و اسرائیل نزدیک است و باید همه مسلمانان با تلاش ، با اتحاد و با خواستن از خداوند قادر و با پیروی از ولایت فقیه حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) به دنبال نابودی کامل استکبار جهانی باشند .

همه بدانند که آمریکا و اسرائیل و این گروهک های زبون و دست نشانده آنها از خانه عنکبوت هم سست ترند ، این وعده خداست که آمریکا و اسرائیل باید نابود شوند .

ما به تمام دشمنان اسلام و بشریت بالخصوص رژیم منحوس آل صعود هشدار می دهیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کوچکترین حرکت نابخردانه ای در پی نابودی آل سعود می باشد .

هلاکت و نابودی مقر داعش در بیت الزور هشداری جدی به تمام دشمنان بشریت یعنی آمریکا و اسرائیل بود ، مسلمانان خدا بدانند وعده خدا حتمی است و منجی عالم بشریت می آید که باید برای تعجیل در ظهور آن امام عزیز زمینه سازی و دعا کنیم .

 امروز جامعه بسیجی شهرستان خاتم به تاسی از امام عزیز و گوش به فرمان ولی امر مسلمین و با فرمان آتش به اختیار ، همراه با جامعه بسیج کشور در یک اجتماع دشمن شکن ندای برائت از دشمنان کور دل که همه دنیا را برای خودمیخواهندسر خواهند داد . ما دنباله رو مکتب حسینیم و ندای هیهات من الذله ما گوش دشمنان را کر خواهد کرد . ما گوش به فرمان ولایت فقیه و امام امت سنگرهای انسانیت و شرافت را رها نخواهیم ساخت . ان شاء
ارسال نظرات