کد خبر: ۸۸۷۶۸۲۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
با حضور فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علی حسینی بعنوان فرمانده جدید سپاه اشنویه معرفی و از زحمات چندین ساله جناب سرهنگ پاسدار یوسف عابدی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد با حضور عموم مردم ، بسیجیان ، روحانیون و مسئولین ادارات شهرستان اشنویه برگزار شد، ابتدا امام جمعه شهرستان اشنویه با محکوم نمودن تروریسم، به مرزبندی اسلام ناب محمدی و گروه های تکفیری پرداخت و گفت: گروههای تکفیری تروریستی توسط صهیونیست بوجود آمده اند تا چهره واقعی اسلام و مسلمانان را خدشه دار کنند و جلوی ترویج اندیشه های انسان ساز اسلام را بگیرند و این در حالیست که ملتها فرق بین این دو را می دانند و اسلام عزیز در جهان هر روز محبوب تر می گردد.

ماموستا خاتمی با تاکید بر ضرورت وحدت شیعه و سنی افزود: برهمه مسلمانان اعم از شیعه و سنی واجب است با یکدیگر متحد باشند و با وحدت خود توطئه صهیونیسم و سایر دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی با اشاره به ویژگیهای اسلام، آن را نویدبخش صلح و دوستی در جهان برشمرد و گفت: تاسی مسلمانان به آموزه های راستین اسلام، نه تنها صلح و عدالت را به جهان اسلام به ارمغان آورده است، بلکه زمینه های جهانی امن و توام با صلح و عدالت را فراهم می سازد.

سردار عابدین خرم به نقش انقلاب اسلامی در خیزش امتهای اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی با معرفی چهره واقعی اسلام ناب محمدی (ص)، اسلام را به عنوان دین جامع و متناسب با شرایط روز به جهانیان شناسانده است و روحیه تلاش و جهاد در راه خدا را درمیان امت اسلامی احیا نموده است.

وی همچنین به اقتدار ایران در عرصه بین الملل و امنیت موجود پرداخت و گفت: عزت و عظمتی که امروزه ایران اسلامی در جهان به آن دست یافته است در سایه اقتدار ملی و امنیت داخلی آن است که همانا حاصل رهنمودهای داهیانه و مدبرانه رهبر انقلاب و همینطور ولایتمداری ملت ایران است.

در پایان این مراسم سردار خرم از چندین سال زحمت بی شائبه سرهنگ پاسدار یوسف عابدی تجلیل و سرهنگ پاسدار علی حسینی را به عنوان فرمانده جدید سپاه اشنویه معرفی کرد.

ارسال نظرات