به منظور ترويج فرهنگ قرآن آموزي مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی از کلاسهاي قرآني بسیج جامعه زنان بازديد و با مربيان و قرآن آموزان ديدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۲۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در بازدید از کلاس های آموزشیاران قران بسیج جامعه زنان این سپاه که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی برگزار می شود طي سخناني با اشاره به اهميت آموزش قرآن کريم گفت : بسياري از مشکلات اجتماعي ناشي از نبود آيات و آموزه هاي قرآني در زندگي فردي و اجتماعي افراد است .

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: ما بايد از قرآن براي ارتقاء اسلام واقعي استفاده كنيم نه اسلام آمريكايي كه امروز تكفيري‌ها مدعي آن هستند.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: ما بايد از قرآن براي ارتقاء اسلام واقعي استفاده كنيم نه اسلام آمريكايي كه امروز تكفيري‌ها مدعي آن هستند.

وی نقش جایگاه قرآن در زندگی مردم را بسیار مهم ارزیابی کرد وخاطر نشان کرد: بی ارتباطی خانواده ها، با فرهنگ قرآن و نهادینه نشدن آن در زندگی مردم مشکلات زیاد اجتماعی را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام رستمی افزود: بايد مباني قرآني بصورت عملي در زندگي ما ظاهر شود و بسياري از مسايل فردي و اجتماعي را با استفاده از احکام الهي اين کتاب آسماني حل کنيم.

گفتني است کلاس های آموزشیاران قرآن کریم بسیج جامعه زنان سپاه خوی به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی همه روزه از اول ماه مبارک رمضان برگزار و در پایان ضمن آزمون، گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

ارسال نظرات