همزمان با ماه مبارک رمضان ماه میهمانی و ضیافت الهی برنامه های قرآنی در تمامی رده های سپاه خوی به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سپاه بر گزار می شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۲۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایدگی ولی فقیه در سپاه خوی طی گفتگوی خبری به تشریج برنامه های قرآنی که در رده های سپاه این شهرستان اعم از کادر، پایور،سرباز و بسیجیان برگزار می شود قرآن را کتاب هدایت و رحمت عنوان کرد که مردم با پیاده نمودن آیاتش در زندگی از دسیسه های شیطانی در امان خواهند ماند.

حجت الاسلام محمد رستمی خاطر نشان کرد: قرآن برکت است یعنی همانند قطرات بارانی است که با باریدن به دل کویر رشد و زندگی را به ارمغان می آورد قرآن نیز زندگی پر از آرامش و امنیت و اطمینان را به مردم هدیه می کند.

وی افزود: ماه پر فیض رمضان فرصت مهمی است تا این برکت را به زندگانی مردم بدهیم و چون مرد به رسم وظیفه شروع به ختم قرآن می کنند بر آن شدیم تا با بهره جستن از اساتید علاوه بر صحیح خوانی آموزشهایی چون احکام، مفاهیم، تجوید،ا خلاق و...در برنامه های قرآنی عزیزانمان جایگزین نماییم.

این مقام مسئول عنوان کرد: ما شاهدیم که بیشتر شدن فعالیت های قرآنی ارتقاء روحیه کارکنان را در بردارد و عزیزان با روی بشاش و حسن اخلاق در سرکارهای خود حاضر می شوند.

وی در پایان گفت: قرآن کلام الهی است و انسان همواره با تلاوت قرآن به شادابی می‌رسد و باید نسبت به اشاعه آموزه‌های آن در جامعه تلاش شود.

گفتنی است که علاوه بر برگزاری کلاس های قرآنی پایوران و سربازان در ستاد خوی، کلاس های قرآنی ماه رمضان در سطوح مختلف و با برنامه ریزی دقیق رابطین نمایندگی در حوزه ها و کانون ها و پایگاه ها به صورت مستمر در حال برگزار ی است.

ارسال نظرات