سپاه شهداء استان آذربایحان غربی بمناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۳۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این بیانیه بشرح زیر می باشد:

بنام خدا

مقاومت بر آرمان "فلسطین، از بحر تا نهر" راهبرد منتهی به استیفای حقوق ملت فلسطین

با گذشت 38 سال از ابتکار راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (ره) درنامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان و تحمیل سازش و نرمش برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکست‌های انکارناپذیری مواجه ساخته است.

این روشنگری چنان روزگار ما را از تاریکی دجّال گونه رسانه‌ها بیرون آورده که امروز پرچم رهایی قدس شریف نه‌تنها به دست مسلمانان که بر فراز دست‌های غیرمسلمانان حق‌طلب و انسان‌دوست، خودنمایی می‌کند.

حمایت سردمداران صهیونیسم جهانی و حامیان آنان در عراق و سوریه با بروز پدیده شوم و منحوس گروه‌های تروریستی تکفیری همراه است آتشی که با جنایت‌های شرم‌آور و بی‌رحمانه به‌منظور از بین بردن وحدت بین مسلمین و ایجاد فتنه و تفرقه بین آنان شکل‌گرفته است.

بی‌شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سرسپرده آن‌ها در سازمان‌های بین‌المللی پیش‌زمینه این خون‌ریزی‌ها را فراهم کرده است.

نیروی قدرتمند و انرژی متراکمی که از متن حماسه مقاومت و پیروزی‌های معجزه‌آسای جبهه مقاومت اسلامی در برابر مزدوران تکفیری و حامیان جنایتکارشان سربرآورده است بیش از هر دوره تاریخی دیگری احساس غرور و افتخار و دست‌یابی به ظرفیت سرشار و سرنوشت‌ساز برای تحمیل شکست قطعی به جبهه استکبار و صهیونیسم را برای امت اسلامی رقم زده ا ست و دور نیست روزی که شمشیر مقاومت و بیداری اسلامی رگ حیات ننگین غاصبان سرزمین مقدس فلسطین را قطع نماید.

سپاه شهدا استان آذربایجان غربی ضمن اعلام خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و اعلام حضور گسترده پاسداران و اقشار مختلف اعم از اصناف و کارمندان و کارگران و دانشجویان و پزشکان و سایر بسیجیان به همراه خانواده‌هایشان در این حرکت عظیم عبادی سیاسی، از مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار ارومیه و سایر شهرهای استان عزیزمان برای حضور حماسی و پرشور و لبیک‌گویی به ندای امام انقلاب و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) جهت دفاع از مظلوم و نفی ظالم دعوت به عمل می‌آورد.

سپاه شهداء استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات