خبرهای داغ:
استاندار فارس از افزایش ۹۹ درصدی بودجه استان‌ فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۴۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
سید محمدعلی افشانی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه بودجه استانی فارس در سال 96 حدود 99 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: با وجود اینکه سهم اعتبارات استانی ما نزدیک به دو برابر شده است اما هنوز 68 درصد اعتبارات استان اعتبارات ملی است که همه مدیران باید در افزایش و تخصیص این اعتبارات تلاش کنند.

وی خطاب به مدیران دولتی عنوان کرد: مهم‌ترین شاخص ارزیابی عملکرد شما میزان جذب اعتبارات ملی است و برای بالا بردن میزان جذب باید در 30 روز آینده تمام تلاش خود را انجام دهید.

استاندار فارس با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌هایی که درصد پیشرفت بیشتری دارند، افزود: دلیل تاکید ما برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فعال کردن اعتبارات راکدی است که در این پروژه‌ها در سال‌های قبل هزینه شده است.

وی با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان فارس از مدیران دولتی خواست در تقسیم اعتبارات خود به این نکته توجه داشته باشند و در ادامه بر به کارگیری زنان و بانوان در پست‌های مدیریتی و اجرایی استان فارس تاکید کرد و گفت: مدیران دولتی ماهانه در این مورد گزارشی به استانداری ارائه دهند.

افشانی در بخش دیگری از سخنن خود با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم استان فارس در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: ما تنها حاکمیت قانون را دنبال می‌کنیم و هیچ کس نباید به نام قانون انتظار انجام کاری خلاف قانون را از ما داشته باشد.  

وی با بیان اینکه افرادی که تریبون در اختیار دارند کار بزرگی که مردم کردند و انتخاباتی که در کمال صحت و سلامت برگزار شد را زیرسوال نبرند زیرا این به نفع استان فارس نیست، گفت: هر اعتراضی باید از مسیر قانونی پیگیری شود و با فضاسازی هیچ رفتار غیرقانونی در استان انجام نمی‌شود.

افشانی با بیان اینکه استان فارس در بین تمام استان‌های هم‌تراز از نظر میزان مشارکت مردم و میزان رای به رئیس جمهور منتخب اول بوده است، افزود: ما باید جواب این مسئولیت‌پذیری مردم را در عمل بدهیم و دیگر از فضای انتخاباتی وارد فضای اجرایی شویم و به کمک هم نرخ بیکاری فارس را کاهش دهیم و فضای کسب و کار در این استان بهبود بخشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها