خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت ملی برای ما مهم است، گفت: هر جا امنیت ملی به مخاطره بیفتد همه باید تلاش کنیم و هرجا امنیت ملی تضمین شود باید تشکر کنیم و شلیک این موشک‌ها این امنیت را چندین برابر بیمه کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۹۱۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
عملیات موشکی سپاه امنیت ملی کشور را بیمه کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در جمع مدافعین حرم و فرمانده پایگاه‌های ادارات شهرستان ملایر اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اتفاقات خوبی می افتد که یکی از آن اتفاقات اوج اقتدارآفرینی برای جمهوری اسلامی است که توسط سبزپوشان سپاه پاسداران اتفاق افتاد و دنیا را متحیر کرد.

وی افزود: فرماندهان سپاه گفته بودند که ما موشک‌های بالستیک و نقطه زنی داریم که می تواند مسافت‌های طولانی را مورد هدف قرار دهد اما خیلی‌ها این را شوخی گرفته بودند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: این اتفاقات زمانی انجام شد که حدود سه روز از تحریم‌های آمریکایی‌ها که ناجوانمردانه نقض برجام کردند و علیه جمهوری اسلامی ایجاد کردند، می‌گذشت، که بخشی از آن مربوط به تحریم‌های موشکی بود.

وی خطاب به آمریکا ادامه داد: موشک‌های تحریم شده شما از اینجا قلب مرکز داعش را در سوریه هدف گرفت یعنی بیخ گوش صهونیست‌ها و تل آویو و آنها را زمین‌گیر کرد.

آزادیخواه تصریح کرد: این موج عظمت را به همه ملت شریف ایران تبریک می گوییم و افتخار می‌کنیم که در چنین کشوری قرار داریم و همچنین به وجود سپاه پاسداران بعنوان یک نهاد برگرفته از انقلاب افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تراز انقلابی با تایید نهادهای انقلابی است، گفت: اگر کسی در تلویح نهادهای انقلابی از جمله سپاه خورده بگیرد در انقلابی بودنش باید شک کرد ؟

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در قصه تروریستی مجلس و حرم امام(ره) نیز یک پاسدار بزرگوار شهید «تیموری» گلوله های متعدد را به جان خرید اما امنیت پارلمان جمهوری اسلامی را تضمین کرد، اگر آن یک پاسدار نبود حتما تروریست ها وارد صحن مجلس می شدند اما آن شهید جوانمردانه از حیثیت کشورش دفاع کرد.

وی افزود: این حرکت سپاه انتقام سختی را از آنها گرفت، انتقام این همه زن و بچه که در شهرها و بلاد مختلف مظلومانه به دست داعش به شهادت رسیدند.

آزادیخواه ابراز داشت: این یک فرصت است که باعث شد جریانات سیاسی به یک وحدت، وفاق و رفاقتی برسند و آن امنیت ملی است که همیشه مقدم بر این جریانات سیاسی بوده است.

وی با بیان اینکه امنیت ملی برای ما مهم است، عنوان کرد: هر جا امنیت ملی به مخاطره بیفتد همه باید تلاش کنیم و هرجا امنیت ملی تضمین شود باید تشکر کنیم و شلیک این موشک‌ها این امنیت را چندین برابر بیمه کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز جهانی قدس یادآور شد: حضور میلیونی مردم مسلمان در بلاد مختلف در راهپیمایی روز قدس با توجه به اینکه از اسراییل دیگر چیزی نمانده است باعث تخریب هرچه بیشتر آنان می‌شود و مانند سخن حضرت امام (ره) است که فرمود ند «هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسراییل را آب می برد».

وی با بیان اینکه سیاست اسراییل سیاست شیطانی است، گفت: هیچ کشوری این سیاست را قبول ندارد.

آزادیخواه در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مردم نیاز به دعوت ندارند و همیشه مردم از مسئولین با حضور خود دعوت می کنند که در راهپیمایی‌ها شرکت کنند و همواره مردم زودتر از مسئولین آمده اند و این ویژگی انقلابی بودن مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات