خبرهای داغ:

آزادی فلسطین، مسئله اصلی جهان اسلام است/ رویكرد اصلی ما نخبه‌پروری است

فرمانده سپاه احمدبن موسی‌(ع) شیراز، مسئله اصلی جهان اسلام را آزادی فلسطین عنوان كرد و گفت: این مسئله جز با پایداری و مقاومت و اتحاد همه کشورها و ملت های اسلامی محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۱۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی‌(ع) شیراز امروز، ۳۱ خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: مسئله اصلی جهان اسلام آزادی فلسطین است و این مسئله جز با پایداری و مقاومت و اتحاد همه کشورها و ملت های اسلامی محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینكه در روز جهانی قدس اتحاد و انسجام و همدلی امت اسلامی و راهپیمایی مسلمانان موجب اضطراب و پریشانی چهره صهیونیست جهانی خواهد شد، افزود: این عظمت و شکوه ملت‌های اسلامی برای دفاع از جبهه مقاومت در برابر استکبار و اسرائیل خون‌خوار است.

خسروانی اظهار كرد: ملت مقتدر جمهوری اسلامی ایران هم همچون سال‌های گذشته انزجار خود را از رژیم کودک کش و غاصب اسراویل در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس اعلام می‌كنند و روح آزادگی را در صفوف یکپارچه و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام خواهند کرد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز همچنین به اقدام اخیر سپاه در شلیك موشك‌ها به مراكز داعش در سوریه اشاره كرد و گفت:‌ شلیک موشک‌های ذوالفقار سپاه به قلب تکفیری‌های داعش موجب امید و نشاط در قلوب مردم شد و به گفته امام خامنه‌ای (دام عزه) صدای این سیلی به گوش دشمنان مستکبر اسلام رسیده است و امیدواریم شاهد این باشیم که به گفته حضرت امام خمینی(ره) انقلابمان مقدمه ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های این ناحیه از سپاه اشاره كرد و گفت:‌ برنامه‌های محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شرق شیراز با راه‌اندازی سوله‌های ورزشی و برنامه‌های پر کردن اوقات فراغت جوانان مخصوص کسانی که مشکلات فقر دارند،‌ انجام شده است.

خسروانی با بیان اینكه این ناحیه از سپاه زمینه رشد و تعالی مردمی را در جامعه به کمک ارگان‌ها و نهادهای اجتماعی دیگر را فراهم می‌كند، گفت:‌ بودجه برنامه‌ریزی شده اشتغال جوانان یك و نیم میلیارد تومان است كه در قالب راه‌اندازی تعاونی‌ها تخصیص می‌یابد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با یادآوری اینكه رویكرد اصلی ما نخبه‌پروری است، گفت: استعدادیابی نخبگان و حضور در جشنواره بین‌المللی اختراعات در یزد و انتخاب مخترعان این ناحیه به عنوان نفرات برتردر سال ۱۳۹۴ از جمله فعالیت‌های احمدبن موسی(ع) است.

وی با بیان اینكه طرح‌ها و ایده‌های نخبگان علمی ما در بسیج علمی پژوهشی به اختراعات تبدیل می‌شود، گفت: نمونه اولیه پهباد عمود پرواز در دست اجراست و همچنین طراحی خودروی سه زیستی ۲ نفره که در خشکی،آب و هوا تحرک دارد، در مجموعه علمی پژوهشی این سپاه انجام شده است.

خسروانی در بخش پایانی خود از برگزاری جشنواره انگور یاقوتی سعدی و بستنی و فالوده شیرازی در سعدی به مدت سه روز در شهریورماه سال جاری به‌همت این ناحیه از سپاه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار