خبرهای داغ:
آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب به‌مناسبت پاسخ كوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های تكفیری و همچنین روز جهانی قدس پیامی صادر كرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۲۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
به‌مناسبت پاسخ كوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های تكفیری و همچنین روز جهانی قدس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری پیامی صادر كرد.

در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی

امسال در آستانه روز قدس، جهانیان شاهد اوج عزّت و اقتدار نظام مقدّس جمهوری اسلامی هستند که محصول صبر و استقامت شما راست قامتان جاودانه تاریخ می‌باشد.

رهبر معظّم انقلاب اسلامی با مواضع قاطع و انقلابی دمار از روزگار استکبار جهانی و صهیونیست و آل سعود خائن و داعشی‌های مزدور درآورده و هارت و هورت رئیس جمهور آمریکا را پوچ و بی حاصل دانسته‌اند .

سپاه پاسداران فجرآفرین که نام پر افتخار آن لرزه بر اندام دشمنان انقلاب اسلامی ایران افکنده و با پرتاب موشک به دیرالزّور سیلی محکمی بر تروریست‌های تکفیری مفسد و محارب که در آنجا لانه کرده‌اند وارد ساخته است، طبعاً در چنین شرائطی می‌بایست روز قدس با شکوه‌تر و منسجم‌تر از سال‌های قبل برگزار گردد و آحاد مردم سر افراز ایران و دیگر آزادگان جهان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محو کامل اسرائیل از صفحه روزگار در راهپیمائی روز قدس حضور یافته و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید عهد نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها