مسئول کمیته خادمین راهیان نور سپاه قدس گیلان خبر داد
ستیزه با اشاره به اعزام خادمان شهدا به راهیان نور غرب و شمالغرب گفت: خادمان شهدا در محل های پیش بینی شده در شهر بانه پذیرش خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۸۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محمد علی ستیزه مسئول کمیته خادمین شهدا راهیان نور سپاه قدس گیلان  اظهار داشت:همزمان با اوج حضور مردم در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور جمعی از خادمین شهدا استان گیلان جهت خدمات رسانی به زائران راهیان نور و انجام فعالیت های فرهنگی به این مناطق اعزام خواهند شد.
 
وی ادامه داد:کمیته خادمین شهداء سپاه قدس گیلان همه ساله در ایام تابستان گروهی از خادمین شهدا که از قبل از طریق سامانه ثبت نام کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور ثبت نام نموده اند به دو صورت متمرکز از سوی کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور و نمیه متمرکز از سوی کمیته خادمین شهدا استان اقدام به اعزام خادمین شهدا به مناطق عملایت دفاع مقدس در شمالغرب کشور می نماید.
 
ستیزه در همین زمینه یادآور شد: کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان  هر ساله در ایام اعزام های صورت گرفته به راهیان نور غرب و شمالغرب در جهت برپایی مناسب اردوهای راهیان نور،  خادمین شهدا را به یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و شمالغرب اعزام می نمایید.   ستیزه افزود:نحوه بکارگیری خادمین الشهدا به این شکل است که از قبل با اطلاع رسانی صورت گرفته  افراد به صورت افتخاری  ثبت نام کرده و با شروع اعزام های راهیان نور در یادمان ها و محل های پیش بینی شده مستقر می شوند.
 
 مسئول کمیته خادمین کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان  با بیان اینکه داوطلبان شرکت در طرح خادم شهدایی از روز سوم تا دهم خرداد ۱۳۹۶ از طریق سامانه اقدام به ثبث نام نموده اند ، خاطر نشان کرد: خادمان شهدا در محل های  پیش بینی شده در شهربانه پذیرش خواهند شد.
 
 وی در پایان گفت:دوره زمانی خادمی ۱۰روزه است و خادمین می بایست در تاریخ های مقرر به محل های پذیرش یاد شده در شهر ، بانه مراجعه نمایند و آندسته از عزیزانی تا هم اکنون نسبت به انتخاب گزینه مورد نظر در پروفایل خادمی خودشان اقدامی نکرده اندبایستی در کوتاهترین زمان نسبت به انتخاب مراحل پنجگانه اعزام از تاریخ ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ تا ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ اقدام نمایند. تیک می آیم را فعال نمائید.
 
 علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی خادمین شهدا به آدرس اینترنتی
www.khademin.koolebar.ir مراجعه نمایند.

کوله بار
ارسال نظرات