خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در استان همدان گفت:مسئله فرهنگ بزرگ ترین دغدغه دین ما است و در دنیا یک پیروزی است آن هم پیروزی فرهنگ است.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۸۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
تنها پیروزی در عالم پیروزی فرهنگ است/جای نگرانی است که در ترویج فرهنگ اسلام و تشیع بی تفاوت هستیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی شامگاه چهارشنبه در جمع فعالان فرهنگی استان همدان با بیان اینکه مسئله فرهنگ بزرگ ترین دغدغه دین ما است، اظهار داشت: فرهنگ مسئله فکری رهبری است و به بیان بنده در دنیا یک پیروزی است آن هم پیروزی فرهنگی است حالا چه فرهنگ حق و یا چه فرهنگ باطل باشد.

وی بیان داشت: آمریکا چقدر هزینه کرد که کشور عراق را اشغال کند آخر هم شکست خورد اما جمهوری اسلامی با کار فرهنگی اقدامی مقتدرانه می کند.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه تنها پیروزی در عالم پیروزی فرهنگ است، گفت: امروز می‌بینم که رسانه ها، فضای مجازی ما را می کوبند اما اگر ما نیز در این فضا فعالانه عمل کنیم، می‌شود تمام این نقشه ها را خنثی کرد.

وی افزود:غربی ها فرهنگ ضد بشریت را تبلیغ می کنند و ما فرهنگ انسانیت، فرهنگ ارزش ها و حقوق ها را و این فرهنگ پیروز خواهد شد.

محمدی ادامه داد: جای نگرانی است و باید دستورات اسلام را دقیق و مو به مو به هم تذکر بدهیم ما در ترویج فرهنگ اسلام و تشیع می‌توان گفت بی تفاوت هستیم و کوتاهی کردیم.

وی با اشاره به حدیث اینکه «شیعیان ما غذای دشمنان ما را نخورند و لباس دشمنان ما را نپوشند و راه دشمنان را ادامه ندهند»، گفت: مقام معظم رهبری در سخنانشان در خصوص سند 2030 یونسکو صریح گفتند که اگر مشکلی وجود هم نداشته باشد که دارد ما اصلا با این مخالفیم که چرا باید سند آموزشی جمهوری اسلامی را غربی ها بنویسند و این با استقلال کشور ما ناسازگاری دارد.

امام جمعه همدان افزود: متأسفانه لباس ما، خوراک ما الگو گرفته شده از دشمنان است؛ اینکه ما فرهنگ انسان ساز و حیات‌بخش را رها کنیم و فرهنگ ابلیس را بگیریم از کار دشمنان است.

وی با بیان اینکه بیایید با خداوند عهد و پیمان ببندیم تا همه چیزمان با فرهنگ دینمان یکی شود، گفت: تا کی چشم بسته و گوش بسته فرهنگ بیگانگان را ترویج دهیم.

محمدی اظهار داشت: همدان 3هزارو 100 سال تمدن دارد ما که اینقدر عقبه داریم، چرا باید برویم و فرهنگ غربی را اجرا کنیم؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات