فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هر اقدام گروهک‌های تروریستی‌ را پاسخ قاطع می‌دهیم، گفت: قرار است تجهیزات مناسبی در اختیار مرزبانان قرار دهیم.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۸۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از نوار مرزی شمال استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی بازدیدی که امروز از پاسگاه‌های نوار مرزی شمال سیستان و بلوچستان داشتیم، از نزدیک آمادگی یگان‌ها را بررسی کردیم و مشاهده شد که همکاران ما با روحیه خوب، آمادگی کاملی برای ماموریت‌ها دارند و این آمادگی در سراسر استان مشهود است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما تقویت انسداد مرزها در سیستان و بلوچستان است و قرار است تجهیزات مناسبی در اختیار مرزبانان قرار دهیم، افزود: خوشبختانه در حال حاضر با هماهنگی خوب میان سپاه، بسیج و نیروی انتظامی وضعیت امنیت در این استان مطلوب است و در پی این هماهنگی در عملیات‌های موفقیت‌آمیزی که انجام شد تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: همکاران ما در مرزبانی و انتظامی استان آمادگی کامل اجرای ماموریت‌ها را حفظ کرده و مردم در کنار همکاران ما زندگی توأم با آرامش دارند و در حقیقت مرزبانان اصلی خود مردم هستند، چرا که همکاری خوبی با نیروهای پلیس دارند و این همکاری موجب ارتقای امنیت استان شده است.

به گزارش تسنیم،سردار اشتری تاکید کرد: به لطف خداوند آمادگی خوبی در نیروهای مستقر در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد و هر موقع گروهک‌های تروریستی برنامه‌ریزی کنند حتماً با اقدامات به موقع این نیروها مواجه می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی مقابله با ورود مواد مخدر به کشور را از ماموریت‌های مهم ناجا دانست و تصریح کرد: امسال و سال قبل کشفیات مواد مخدر در کشور و سیستان و بلوچستان افزایش یافته و در سال 95 نیز نسبت به سال 94 بیش از 30 درصد افزایش داشتیم که بیشتر این کشفیات مربوط به شرق کشور بوده است.
ارسال نظرات