خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

اردستان رتبه سوم استانی در حوزه ارزیابی فعالیت های فرهنگی تبلیغی را کسب کرد

حجت الاسلام حیدری گفت: اداره تبلیغات اسلامی اردستان رتبه سوم استان اصفهان در حوزه ارزیابی فعالیت های فرهنگی تبلیغی را کسب کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۱۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان در نشست خبری اظهار کرد: اجرای طرح بینات و نورالهدی در ایام ماه مبارک رمضان با ۶۵ نفر از قرآن پژوهان در رابطه با ترجمه،تفسیر و قرائت مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام سید جواد حیدری گفت: اداره تبلیغات اسلامی اردستان رتبه سوم استان اصفهان در حوزه ارزیابی فعالیت های فرهنگی تبلیغی را کسب کرده است.

وی به برگزاری سه دوره محفل انس با قران در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد خبر داد و گفت: به منظور فعالیت های تبلیغی در ماه مبارک رمضان علاوه بر ۳۱ روحانی مقیم در شهرستان، ۳۵روحانی هم از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان به شهرستان اعزام شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان از راه اندازی ۱۲ پایگاه تابستانی اوقات فراغت با همکاری کانون های فرهنگی تبلغی و ائمه جماعت خبر داد و افزود: ۹۰گفتمان دینی با شرکت بیش از یک هزار نفر در زمینه مسائل و مشکلات دینی و اجتماعی در سطح شهرستان برگزار شده است.

حیدری طباء به برگزاری کلاس آموزش مداحی برای۱۰۰نفر از مداحان برادر و خواهر شهرستان و صدورکارت شناسائی اشاره کرد و گفت: همچنین برای ۶۸نفر  از روحانیون کد تبلیغی صادر شده است.

وی به وجود ۲۳ خانه عالم در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: به شش خانه عالم مبلغی بالغ بر ۹۴۰ میلیون ریال کمک شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار