حجت الاسلام مقدسی گفت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز مجبور بودیم در داخل کشور با تروریست‌ها بجنگیم.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۳۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در مراسم یادوراه شهدای روستای علی آباد و مدافعان حرم که با حضور مسئولان ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم درمحل مسجد جامع روستا علی آباد برگزار شد اظهار داشت: مدافعان حرم حافظان انقلاب و اسلام هستند.

امام جمعه نیر گفت: مدافعان حرم سربازان گمنام امام زمان هستند که فرسنگ ها دور از میهنشان برای حفظ و حراست از کشور و ارزش های انقلاب و اسلام درحال جنگ با کفار هستند.

وی گفت: در گذشته تحلیل هایی در داخل کشور شنیده می شد که چرا باید به سوریه و عراق کمک کنیم اما امروز همان افراد شاهد این هستند که اگر مدافعان حرم نبودند و اگر ما در سوریه و عراق نمی جنگدیدیم مجبور بودیم در داخل کشور با داعشیان روبرو شویم.

امام جمعه نیر با بیان اینکه باید قدردان مدافعان حرم باشیم تصریح کرد: امنیت امروز داخل کشور مدیون جان فشانی مدافعان حرم در خارج از مرزهای ایران است هدف اصلی داعش ایران است و حضور در سوریه و عراق تروریست ها را از این هدف دور می کند.

حجت الاسلام مقدسی گفت: اگر مدافعان حرم در کشورهای عراق و سوریه به جنگ با داعشی ها نمیرفتند جنگ اکنون در کشورمان اتفاق می افتاد و ما باید قدردان خون شهدا و جانفشانی ایثار گران باشیم.

امام جمعه نیر در ادامه به حملات موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی خود به واضع داعش نشان داد که ایران از قدرت و اقتدار کوبنده برخوردار است و اگر فکر پلیدی بر سردارند بدانند که ایران قبل از آنها جوابشان را خواهد داد.

ارسال نظرات