خبرهای داغ:
سازمان بسیج مهندسین سپاه نینوا استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۴۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

«قصّه‌ی پُرغصّه‌ی فلسطین و اندوه جان‌کاه مظلومیّت این ملّت صبور، بردبار و مقاوم، حقیقتاً هر انسان آزادی‌خواه و حق‌طلب و عدالت‌جو را می‌‌آزارد و درد و رنجی انبوه بر دل می‌نشاند. کاوشی هوشمندانه در تاریخ نشان میدهد که در هیچ برهه‌ای از تاریخ، هیچ‌یک از ملّتهای جهان با چنین رنج و اندوه و اقدامی ظالمانه مواجه نبود‌ه‌اند که در یک توطئه‌ی فرامنطقه‌ای، کشوری به طور کامل اشغال شود و ملّتی از خانه و کاشانه‌ی خود رانده شوند و به جای آنان، گروهی دیگر از جای جای جهان بدان‌جا گسیل شوند؛ موجودیّتی حقیقی نادیده گرفته شود و موجودیّتی جعلی بر جای آن بنشیند، امّا این نیز یکی از صفحات ناپاک تاریخ است که همچون دیگر صفحات آلوده، با اذن خدای متعال و یاری او بسته خواهد شد.» (مقام معظم رهبري (مد ظله العالی)، ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، 3/12/1395)

در برهه اي كه قدرت و عظمت خداوند متعال بدست فرزندان غیور این ملت به رخ جهانیان کشیده شد نيروهاي مسلح دلاور و مقتدر و پاسداران جان بر كف حريم ولايت، کشور عزیزمان را از عناصر پلید تکفیری پاکسازی نمودند و با مجاهدت و توانمندی و صلابت با شلیک موشک‌های خود لرزه بر اندام دشمنان این ملت انداختند و با رساترین صدا به جهانیان اعلام کردند ایران اسلامي قدرتمند و سلطه ناپذیر است و دست هر توطئه گری را قطع خواهد كرد و همگام و همراه با ملت هاي مظلوم و آزاده دنيا بوده و تا تحقق آرمانهاي انقلابي و اسلامي خود دست از تلاش برنخواهد داشت.

روز جهاني قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيست­هاي سفاك و جنايتكار و روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. روز قدس ميراث گرانبهاي بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي و نشاني از عمق دورانديشي و هوشمندي امام خميني(ره) است كه بيانگر اعتقاد و پايبندي به انديشه وحدت و انسجام اسلامي مقابل زورگويان عرصه­ي جهاني است.

ما مهندسين بسيجي استان گلستان به همراه ساير متخصصين متعهد و آزاده و دلسوز ايران اسلامي با الهام از مكتب ناب محمدي (ص) و انديشه هاي استكبار ستيزانه­ي معمار كبير انقلاب اسلامي، ضمن همدردي با مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين، جنايت اشغالگران و حاميان غربي آنان را محكوم كرده و با پيروي از رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي) در روز جمعه همگام با مردم خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي باشكوه روز قدس شركت نموده و با مشتهاي گره كرده خود شعار «مرگ بر سه قاتل كودكان، آل سعود، اسرائيل، آمريكاي بي وجدان» سرخواهيم داد و از آحاد مردم انقلابي و هميشه درصحنه و روزه دار به ويژه قشر مهندسين استان نيز دعوت مي كنيم تا در ياري مظلومان و مخاصمت با ظالمان به پا خاسته و در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت نمايند. به اميد رهايي كامل قدس عزيز و پيروزي مستضعفين بر مستكبرين عالم. إن شاءا... .

تيرماه 1396 هجري شمسي- رمضان المبارك 1438هجری قمری

ارسال نظرات
پر بیننده ها