حجت الاسلام کریم سرافراز:

روز قدس روز تعیین سرنوشت ملتهای مستضعف جهان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سرنوشت ملتهای مستضعف در روز قدس معلوم می شود.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۴۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، که با تدبیر حکیمانه خویش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید،اظهار کرد: روز قدس متعلق به همه ملتهای زیر فشار نظام سلطه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، شركت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزين فلسطين خواهد شد.

وی، با اشاره به صحیفه حضرت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: «روز قدس» یک روز جهانى است. روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملتهایى است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست.

حجت الاسلام سرافراز، تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تإکیدات مقام معظم رهبری برای برگزاری باشکوه مراسم این روز، به خاطر اعلام همبستگی امت اسلامی با مظلومان عالم بویژه مردم ستم دیده فلسطین اشغالی است.

وی، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید کرانه باختری نیز مسلح شود و از نماد و سمبل روز قدس برای کمک به مظلومین و مستضعفین و ملتهای تحت ستم استفاده حداکثری شود.

این مقام مسئول، اظهار کرد: همراهی سران مرتجع کشورهای اسلامی منطقه با رژیم کودک کش صهیونیستی بعنوان یک جنایت بزرگ در تاریخ خواهد ماند و ان شاءالله وعده الهی که همانا پیروزی حق بر باطل و تحقق آرمان آزادی قدس شریف می باشد به زودی به واقعیت خواهد پیوست.

وی، با دعوت از آحاد ملت بویژه بسیجیان و مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی و مراسم سراسری روز جهانی قدس، گفت: لبیک به ندای امام و رهبری با حضور در مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی و شعائر دینی تجلی پیدا می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار