جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نمین خبر داد؛
در جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان نمین بر انجام تمهیدات لازم برای ایجاد پایگاه فرهنگی در منطقه گردشگری فندقلو در طول تعطیلات تابستان تاکید شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۴۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل ازشکوه فرهنگ، جنگل فندقلو در 30 کيلومتري شهر اردبيل و در 10 کيلومتري جنوب شهر نمين قرار گرفته است. اين منطقه به خاطر داشتن جاذبه هاي منحصر به فرد هر ساله به ویژه در فصل تابستان گردشگران زیادی را از اقصی نقاط کشور، به خود جذب می‌کند .

در همین راستا و به منظور ارائه خدمات مختلف و ایجاد پایگاه فرهنگی در این منطقه، جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان نمین برگزار شد.

حجت الاسلام صفر یوسف زاده در این جلسه با اشاره به این که خدمت به مردم، عبادت است گفت باید خدمات متنوعی در این منطقه ارائه بشود طوری که سلامت اخلاقی، جانی و مالی آنان تامین شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نمین در رابطه با ایجاد پایگاه فرهنگی نیز اظهار کرد: راه اندازی این پایگاه فرهنگی برنامه عظیمی است که در راستای ایجاد فضای فرهنگی، اجتماعی و ارائه خدمات گردشگری برای مسافران و گردشگران انجام خواهد شد و با توجه به ظرفیتی که داریم می توانیم انتظار گردشگران را برآورده کنیم.

سرهنگ حسن زاده ضمن شرح وظایف ادارات مختلف در رابطه با این پایگاه فرهنگی گفت: در پایگاه فرهنگی منطقه گردشگری فندقلو برنامه های متعددی در قالب غرفه سلامت، عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، ایستگاه صلواتی، تست رایگان قند و فشار خون واندازه گیری وزن و قد، برای گردشگران و مسافران در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: اهدای کتاب، توزیع برشورهای گردشگری و سی دی های فرهنگی، پخش سرودهای ملی مذهبی،برگزاری مسابقات نقاشی، ایجاد محیط مناسببرای ورزش و پاسخگویی به شبهات دینیاز دیگر اقدامات انجام شده خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نمین بیان کرد: این پایگاه فرهنگی در طول تعطیلات تابستان به مسافران و گردشگران تفرجگاه فندقلو خدماتارائه خواهد کرد..

ارسال نظرات