فرزندان روح الله و شاگردان مکتب امامت و ولایت هر سال روز قدس را با شکوهتر برگزار می کنند تا به مسلمانان جهان نشان دهند برای اینکه از یوغ و اسارت استکبار بیرون بیایند (چه شعیه و چه سنی) باید با هم متحد شوند و برادر باشند.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۵۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس در گفتگویی به مناسبت گرامی داشت روز جهانی قدس،  با بیان اینکه روز قدس روز همبستگی ، اتحاد و برادری مسلمانان جهان میباشد گفت : امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  را روز قدس، روز ایستادگی مسلمانان رنجدیده در برابر صهیونیسم عنوان کرد تا مسلمانان جهان با راهپیمایی روز جهانی قدس،عظمت جهان اسلام و خشم و نفرت حود را از ظالمان و مستکبران به رخ بکشند.

فرمانده سپاه چالوس با بیان اینکه بر ماست که هر سال روز قدس را با شکوه تر برگزار کنیم افزود: باید روح هم بستگی و اتحاد و برادری را در بین مسلمانان جهان حاکم کنیم زیرا استکبار جهانی و ایادی آن با تفرقه انداختن بین مسلمانان می خواهند بر آنان حکومت کنند.

 عسکری ادامه داد: گرچه ظالمان و مستکبرین می خواهند تا مسلمانان  از فکر مسجد الاقصی و قدس شریف( اولین قبله مسلمانان) بیرون بیایند تا آنان نقشه های پلیدشان را اجرا کنند ولی ذهی خیال باطل که فرزندان روح الله و شاگردان مکتب امامت و ولایت هر سال روز قدس را با شکوهتر برگزار می کنند تا به مسلمانان جهان نشان دهند برای اینکه از یوغ و اسارت استکبار بیرون بیایند (چه شعیه و چه سنی) باید با هم متحد شوند و برادر باشند تا نتوانند بین اعضا تفرقه بیاندازند ، زیرا خداوند دشمنان اسلام و مسلمانان را از احمق ها آفریده است ومکرشان را به خودشان باز می گرداند.

ایشان در انتها بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری ان‌شاالله تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها