شادمهر کاظم زاده، نماینده مردم استان در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: روز قدس فقط اختصاص به قدس و فلسطین ندارد بلکه اختصاص به کل جهان اسلام دارد ، روزاتحاد و بیداری دنیای اسلام است. حمله موشکی سپاه با عنوان لیله القدر نشان داد که سپاه روز به روز بالنده تر از گذشته از میهن اسلامی دفاع می کند
کد خبر: ۸۸۷۷۱۹۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، شادمهر کاظم زاده، نماینده مردم استان در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: روز قدس فقط اختصاص به قدس و فلسطین ندارد بلکه اختصاص به کل جهان اسلام دارد ، روزاتحاد و بیداری دنیای اسلام است روز قدس از روزهایی است که امام راحل(ره) آرمان و هدف آن را ترسیم کرده است و این آرمان هم همچون سایر آرمانها مختص به مقتضیات زمان خاصی نیست و متعلق به همه نسل ها ، آیندگان و امت واحده اسلام است.

نماینده مردم استان عنوان کرد: در تنظیم قانون برنامه ششم توسعه مواد خیلی خوبی از جمله خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان ، افزایش سهم فروش نفت برای مناطق نفت خیز همچون استان ایلام ، تصویب قانون سهم سه درصدی از قراردادهای نفتی برای استان ها که این اعتبارات برای تکمیل و توسعه ی زیر ساخت ها در استان ها هزینه می شود.

وی با اشاره به لزوم سرمایه گزاری برای تولید و اشتغالزایی، گفت: قبل از سال 96، پانصد میلیون دلار از محل صندوق توسعه ی ملی در بحث نفت و گاز در منطقه ی دهلران و کارخانه گاز مایه اختصاص یافت که می تواند به اشتغالزایی بیانجامد .

وی با اشاره به حوادث تروریستی در تهران ، عنوان کرد: به یمن بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل امنیت منطقه در دستان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دوره (بزن در رو) گذشته است .

شادمهر کاظم زاده، افزود: بنده به عنوان یک بسیجی افتخار می کنم که در جمع عزیزانی هستم که سیلی محکمی به تروریست ها زدند.

نماینده مردم استان با اشاره به دقت توان موشکی و اشراف عملیاتی نیروهای سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمله موشکی سپاه با عنوان لیله القدر نشان داد که سپاه روز به روز بالنده تر از گذشته از میهن اسلامی دفاع می کند و باعث افتخار است که در این حمله حتی یک غیر نظامی کشته نشد و 170 نفر از تروریست ها به درک واصل شدند.

نماینده مردم استان با اشاره به ارتجاع عربی در منطقه، بیان کرد: آل سعود به جای اینکه به اتحاد مسلمانان برای مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام بیاندیشند متاسفانه دست نیاز به سمت صهیونیست ها و آمریکا دراز کرده اند تا بتوانند امنیت نظام قبیله ای شان را حفظ کنند.

کاظم زاده اظهار کرد:آنچه که در طول یک سال نمایندگی در مجلس شورای اسلامی برای اینجانب اولویت داشته است آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و استفاده از موقعیتها و فرصت ها و تلاش برای استفاده از نعمات نظام برای خدمت به مردم شریف استان بوده است. 
ارسال نظرات