رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال خبر داد؛

ورزشکاران خلخال با لباس های ورزشی در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: ورزشکاران خلخال با لباس های ورزشی و رزمی خود در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۹۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، سید ناصر میرمرسلی درجلسه هیات ورزشی که با موضوع و محوریت روز جهانی قدس و المیپاد ورزشی زیر 166 سال استان اردبیل برگزار شد گفت: از آمادگی تمامی ورزشکاران سازماندهی شده شهرستان خلخال در رشته های مختلف در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و افزود: ورزشکاران خلخالی در پوشش لباس های ورزشی و رزمی خود راهپیمایی روز حمایت از مظلومین فلسطین شرکت خواهند کرد.

میرمرسلی با اشاره به کسب رتبه ششم در دوره اول المیپاد ورزشی استان و رتبه چهارم در دوره دوم المپیاد ورزشی استان گفت: امسال نیز سومین دوره المپیاد با همت هیات های ورزشی شهرستان خلخال در مرداد ماه آغاز خواهد شد که حضور تمامی هیات های ورزشی در این این المپیاد ضروری وبا اهمیت است.

وی افزود: امسال رشته هایی در المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان در نظر گرفته شده که نیازمند فعالیت روسای هیات و سازماندهی ورزشکاران زیر مجموعه در رشته ورزشی مربوطه است تا بتوانیم امسال با ارتقا سطح کیفی وکمی آموزش ها در عرصه عمل و ورزش با موفقیت به مقام های بالاتر دست یابیم.

وی بر الزامی بودن تمرین مربیان با لباس ورزشی در کنار ورزشکاران تاکید و گفت: به لحاظ هزینه های فراوان سالن های ورزشی حتما مربیان یک ربع زودتر از وقت تمرین وآموزش در سالن های ورزشی حضور یابند تا از آسیب و خسارات در نبود مربیان و مسئولین به سالن ها جلوگیری شود.

میرمرسلی گفت: تمامی هیات های ورزشی ضمن رعایت قوانین ابلاغ شده برای هر هیات ورزشی موظف به دریافت سو پیشینه از مراجع قضایی هستند و که با تکمیل پرونده به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال خواهد شد.

وی ضمن اشاره به کمبود اعتبارات وعملا کاهش چندین برابری آن گفت: دردهه 80 اعتبارات به نسبت خوب بود ولی در چند سال اخیر با مشکل اعتبارات مواجه هستیم که این وضعیت در این شرایط ورزش نگران کننده است.

دبیر کارگروه ورزش و جوانان شهرستان خلخال گفت: امسال اعتبارات ورزش شهرستان خلخال 24 میلیون تومان بوده که صرف هزینه های المپیاد و هیات های مذکور شده است.

میرمرسلی خطاب به روسای هیات ورزشی خلخال اظهار داشت: تمامی حساب های هیات های ورزشی در بانک ملت خلخال مسدود بوده وروسای هیات برای دریافت اعتبار با در دست داشتن مدارک از حوزه مالی اداره ورزش جوانان خلخال به بانک ملی مراجعه و نسبت به افتتاح حساب جدید اقدام نمایند.

وی ضمن انتقاد از روسای هیات ورزشی در خصوص تعامل با روسای هیات استان اردبیل گفت: بعضا دیده می شود که یک رئیس هیات اصلا رئیس هیات استانی رشته خود را نشناخته و هیچ ارتباطی ندارد که این مورد قطعا جایگاه آن رشته ورزشی را متزلزل خواهد ساخت.

میرمرسلی در پایان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر بر لزوم شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار