خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

روز قدس نماد وحدت میان مسلمان جهان است

سرهنگ محرمعلی والدی گفت: روز قدس به امت و جوامع اسلامی انگیزه می دهد که صدایی باشند علیه ظالمین و دفاع از داعیه بر حق فلسطین تا یکپارچگی امت اسلامی همیشه پایدار باشد.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۰۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مظلومین جهان است، روز لبیک گفتن به ندای بر حق ملت مظلوم فلسطین و برای بیداری جهان اسلام بنیان گذاری شده است، هرساله آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و مظلومان دنیا ملت ایران و دیگر ملل اقدام به برپایی راهپیمایی روز قدس می کنند.
 والدی افزود: روز جهانی قدس ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.
وی خاطر نشان کرد: روز قدس روز دفاع از مظلومین جهان است، روز لبیک گفتن به ندای بر حق ملت مظلوم فلسطین و برای بیداری جهان اسلام بنیان گذاری شده است، هرساله آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و مظلومان دنیا ملت ایران و دیگر ملل اقدام به برپایی راهپیمایی روز قدس می کنند.
این مسوول با بیان اینکه یکی از تأثیرات این روز، یادآوری مظلومیت ملت فلسطین برای جهانیان می باشد، گفت:  روز قدس به امت و جوامع اسلامی انگیزه می دهد که صدایی باشند علیه ظالمین و دفاع از داعیه بر حق فلسطین تا یکپارچگی امت اسلامی همیشه پایدار باشد.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین عنوان کرد: روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین و خونخواران جهان، و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است و همچنبن این روز، روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند.
والدی تصریح کرد: امام خمینی(ره) روزی را بنام روز قدس، بنیان گذاشت تا جوامع اسلامی همیشه بیدار باشند و جهانیان بدانند که در اسلام وحدت رکن اصلی است و اختلافات جزئی موجب جدایی بین امت اسلامی نمی شود، یکی از تأثیرات این روز، یادآوری مظلومیت ملت فلسطین برای جهانیان می باشد و برای امت و جوامع اسلامی انگیزه می دهد که صدایی باشند علیه ظالمین و دفاع از داعیه بر حق فلسطین تا یکپارچگی امت اسلامی همیشه پایدار باشد.
این مسئول تأکید کرد: امروز استکبار جهانی از وحدت جهان اسلام در هراس است و این وحدت را هدف قرار داده است و با شگردهای مختلف تلاش در ایجاد تفرقه و شکاف در صفوف مسلمانان را دارد که روز قدس نماد این وحدت در بین مسلمانان جهان و مردم آزادی خواه دنیاست و همچنین این روز همواره به عنوان یکی از شاخص ها، محورها، ملاک ها و در حقیقت یکی از زمینه های اصلی ایجاد وحدت در جهان اسلام شناخته شده است.
والدی در پایان اظهار کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت هایی گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهیم و روی موشک هایمان نیز این شعارها را حک می کنیم تا همه بدانند که اگر قصد ترقه بازی داشته باشند جواب آن ها را با موشک می دهیم و آن ها را با خاک یکسان می کنیم...
4001/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار