خبرهای داغ:
با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برگزار شد
جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی و حلقه مربیان صالحین، عصر روز چهارشنبه 31 خرداد با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان در اتاق جلسات آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۰۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

جلسه حلقه مربیان صالحین ناحیه یک قم با موضوع شبکه پیام رسان «سروش»

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از قم، در جلسه مشترک شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی و حلقه مربیان صالحین، ابتدا محمدرضا شکوریان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم طی سخنانی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، به کارکردهای عملیاتی حلقه های صالحین اشاره و ابراز کرد: وسعت کار حلقه ها ایجاب می کند که جلسات هم اندیشی حلقه ها قائم به جلسات فیزیکی نباشد و علاوه بر ساختار فیزیکی، در فضای مجازی نیز پیگیری شود.

وی ضرورت طرح مباحث نظری همچون سند 2030 و سند تحول در حلقه های تربیتی صالحین را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: 10 عنوان برنامه کارگاهی برای سال جاری ابلاغ شده است و ضرورت دارد برای دستیابی به بازخوردهای موثرتر، از جلسات سخنرانی به سمت مباحث گروهی پیش برویم.

«عبدالله صادقخانی» مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی نیز در این جلسه، با مرور دستوالعمل ابلاغی بسیج فرهنگیان، همکاری اعضای شورا و مربیان صالحین را در زمینه هایی همچون برپایی اردوهای راهیان نور، ارتقاء توانمندی روحی و جسمی فرهنگیان، ساخت مستند و موشن گرافیک و غیره، خواستار شد.

وی همچنین بر لزوم تبیین دقیق منویات مقام معظم رهبری از سوی حلقه های صالحین به منظور جلوگیری از برداشت های سلیقه ای در مواردی همچون «آتش به اختیار»، «هویت ملی» و ... تاکید کرد.

در این جلسه همچنین ملاک های انتخاب سرگروه و مربی برتر حلقه های صالحین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان، «مهدیون» مسئول نیروی انسانی سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به فضای ناامن شبکه ارتباطی «تلگرام»، نکاتی را در مورد استفاده بهتر و گسترده تر حلقه های صالحین از نرم افزار شبکه پیام رسان ایرانی «سروش» ارائه کرد.

این جلسه با ضیافت افطاری کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی همراه بود.


ارسال نظرات