مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: روز قدس روز مجهر شدن مستضعفین در مقابل مستکبرین دنیا است.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۳۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله عابدی در جمع بسیجیان گردان چهارم بقیت الله اعظم تیپ 377 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در قرارگاه ویژه امام حسین(ع) در مسجد مهدیه شهرستان خلخال گفت: روز قدس روز مجهر شدن مستضعفین در مقابل مستکبرین دنیا است.

عابدی با اشاره به اینکه نماد اصلی ظلم و ستم در جهان آمریکا و اسرائیل است گفت: همانطور که حضرت آقا امام خامنه ای فرمودند : عمر اسرائیل رو به زوال است وامام ره روز قدس را روز اسلام خواند شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس روز حمایت از مظلومین فلسطین بر همه واجب است.

این مسئول با اشاره به اینکه کم کم به فرمایشات رهبر انقلاب نزدیک می شویم که رژیم غاصب تا 20 سال آینده نابود خواهد شد گفت: اقدام موشکی سپاه پاسداران باعث تحیر استکبار و وحشت عظیم ایادی استکباری در منطقه شد و آنان دریافتند وقتی یک ساختمان ویک هدف در فاصله 650 کیلومتری با نقطه زنی منهدم می شود پس این قدرت وجود دارد که تمام سلسله استکبار را از هم فرو ریزد.

وی ضمن اشاره به اینکه این اقدام عملی سپاه تضمین کننده امنیت کشور است گفت: ملت انتظار داشتند که رئیس دولت به عنوان رئیس جمهور کشور و دومین مقام بعد از مقام معظم رهبری اقدامی عاجل نشان دهد که متاسفانه هیچ عکس العملی از وی دیده نشد.

عابدی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم گفت: اگر امروز ما در سوریه و عراق حضور نداشتیم باید در خلخال وتهران با داعش مبارزه می کردیم که رزمندگان با ایثارچند صد کیلومتر فراتر در حال دفاع از کیان اسلامی و دین مبین اسلام هستند.

وی با اشاره به حدیثی از رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص)"وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِي يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ"" که اشاره دارد به این که روز قدس روز جهانی است و روزی نیست که اختصاص به قدس باشد گفت: در پشتیبانی از هویت انقلاب اسلامی اگر چند تا نماد بزرگ ومشخص بخواهند از دور بدرخشند ، بی گمان یکی از مهمترین آنها روز جهانی قدس خواهد بود.

عابدی گفت: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را بدون شک باید یکی از استراتژیک ترین تصمیمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تلقی نمود.

از بیان خودحضرت امام (ره) در تعریف روز قدس متوجه می شویم این روز قدس جهانی است وروزی نیست که اختصاص به قدس داشته باشد ، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است ، روزی است که باید مستضعفین مجهز شوند و یا بیان دیگر امام خمینی (ره) وجود دارد که روز قدس روز اسلام است و باید تا تحقق کامل فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای این روز هر چه باشکوه تر از گذشته برگزار شودو تا نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس ادامه داشته باشد.

عابدی گفت: در آینده همانطور که رهبر انقلاب هم پیش بینی نمودند تا 20 سال آینده این شجره خبیثه و عذه سرطانی از ریشه نابود خواهد شد و مردم ستمدیده فلسطین ودنیا آرامش را بدون حضور اسرائیل غاصب و تروریسم حس خواهند کرد.

عادی گفت: قدرت موشکی اخیر سپاه پاسداران قهرمان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب نزدیک شده است و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما سیلی محکمی بر استکبار خواهیم زد این موضوع تحقق یافت.

وی افزود: این حمله مستقیما از خاک کشورمان به فرمان فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب به دست سپاه پاسداران انجام شد و این که یک عده از مسئولین که می گویند این عملیات با تصمیم شورای امنیت ملی بوده بسی نادرست و چنانچه شاهد بودیم سپاه کاملا مستقل با تمسک به فرمان رهبر انقلاب این عملیات را مستقلا انجام و هلاک داعشیان و فرماندهان آنان نیز نشان از موفقیت این عملیات بود.

در این همایش بسیجیان گردان چهارم بقیت الله اعظم شهرستان خلخال پس از اقامه نماز مغرب و عشا در افطاری ساده گردان چهارم بقیت الله اعظم تیپ 37 پیاده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شرکت و مهمان سفره افطاری رمضان در مسجد مهدیه خلخال بودند.

ارسال نظرات