سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل طی صدور بیانه ایی ضمن دعوت از ملت شریف استان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس؛ نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمود.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۵۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن بیانه به شرح زیر می باشد: با دور اندیشی و ژرف نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده تا ملت های آزاده دنیا ، متحد و یکپارچه فریاد اسلام خواهی و نفرت خود را از صهیونیست های غاصب و متجاوزان به حقوق انسانیت و اخلاق نشان دهند.
امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که نه تنها دست دژخیمان و صهیونیست های اشغالگر آغشته به خون صدها نفر از کودکان و نوجوانان و زنان ومردان بی دفاع و مظلوم فلسطین است بلکه در سوره و عراق و یمن نیز هر ساعت تعدادی از مردم بی دفاع و روزه دار مسلمان به دست داعش تولد یافته از اتحاد استکبار و صهیونیست و وهابیت به خاک و خون کشیده می شوند.
و چه تاسف بار است که سران به ظاهر مسلمان کشورهای مسلمان نشین و اسلامی چشم بر وقایع فجیع بسته و دست در دست سردمداران ظلم و جور رقص جاهلانه شمشیر می کنند. و در چنین اوضاعی به فکر تثبیت موروثی کردن حکومت پادشاهی خود هستند.
اما در مقابل این درنده خویی صلابت و اقتدار فرزندان این مرز و بوم در عمل به وظیفه انسانی و شرعی خود و دفاع از مظلوم چنان سیلی محکمی بر قامت داعش و پشتیبانان مستکبرش نواخت که از سر گیجی تصمیم به هجوم به جزیره ثبات دنیا یعنی کشور عزیزمان ایران اسلامی گرفتند. و در این راه سعی کردند با نفوذ و کشتار مردم بیگناه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل"ره" به اهداف پلیدشان برسند اما با هوشیاری فرزندان امنیتی کشور در دام خود بافته گرفتار شدند و سیلی محکمتری با ذوالفقار های سپاه در گوش خود حس کردند. سیلی هایی که نه تنها داعش بلکه همه بدخواهان را از خواب بیدار کرد و لرزه بر ستون های قدرتشان افکند.
 در چنین وضعیتی بر همه مسلمانان واجب است در کمترین اقدام، فریاد های انزجار و تنفر خود را بر سر غاصبان قدس شریف فرو ریزند و طومار حکام ظالم دیکتاتور را در هم بپیچیند که این حضور خود ، باعث ترس و وحشت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار خواهد شد.
 سربازان امام زمان (عج) در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با دعوت از مردم ولایت مدار استان برای حضور در این راهپیمایی دشمن شکن اعلام میدارند در کنار بسیجیان جان برکف استان و دوشادوش امت شهید پرور و حسینی در روز جهانی قدس با مشت های گره کرده به خیابانها خواهند آمد تا ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمانهای امام راحل ، شهدا و فرزند و مرید خلف آن حضرت (امام خامنه ای مدظله العالی) یک باردیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی بویژه رژیم صهیونیستی غاصب جهانی نماید. ان شاءالله. 
ارسال نظرات