در بیانیه مجمع بسیجیان استان مرکزی آمده است: اشغال فلسطین تنها یک مسئله عربی نیست، بلکه اصلی‌ترین دغدغه جهان اسلام است و چشم و دل و فکر همه مسلمانان جهان با آن همراه است.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۶۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

مجمع بسیجیان استان مرکزی در آستانه روز قدس با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشان از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

در متن این بیانیه همچنین آمده است: فریاد وحدت امت اسلامی علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن، اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، آمادگی همه جانبه و سلحشورانه برای دفاع از حقوق مسلم خود در حوزه‌های مختلف، مقابله سخت و پیروزمندانه با تهدیدات ناشی از حیله گری‌ها و خطاهای محاسباتی جبهه دشمن است.

در بخش دیگر بیانیه افزوده است: امروز نباید ذره‌ای تردید به دل راه داد که اشغال فلسطین تنها یک مسئله عربی نیست، بلکه اصلی‌ترین دغدغه جهان اسلام است و چشم و دل و فکر همه مسلمانان جهان با آن همراه است.

در ادامه بیانیه با بیان اینکه مسئله قدس به رغم همه شیطنت‌های جریان تکفیری در منطقه که به دنبال انحراف افکار عمومی از آنچه در کانون توجه مسلمانان قرار دارد، گفت: همچنان مسئله نخست جهان اسلام و امت اسلامی است و تا روز پاکسازی قدس شریف از چنگال صهیونیسم غاصب، مسئله نخست باقی خواهد ماند.

مجمع بسیجیان استان مرکزی در بخش دیگر بیانیه خود آورده است: ملت بزرگ ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پیروی از امام خمینی(ره) و جانشین صالح ایشان امام خامنه‌ای عزیز،‌ پرچمدار این حرکت عظیم و بی‌نظیر است و تا تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی از پای نخواهد نشست.

در این بیانیه افزوده است: حملات تروریستی فریب خوردگان استکبار جهانی به مرقد حضرت امام(ره ) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی را باید در همین راستا تحلیل کرد؛ چراکه اینگونه حرکت کور تروریستی و ناجوانمردانه نشان از عصبانیت این فرومایگان در مقابل اراده و اتحاد ملت شهیدپرور و پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت و مدافعین حرم دارد.

در بخشی دیگر این بیانیه به پاسخ کوبنده سپاه اشاره کرده و تاکید کرده است: در مقابل این حرکت تروریستی، اقدام به موقع و قاطع دلاوران سپاه پاسداران نشان از عزم و اراده ملت انقلابی در پیمودن راه و تحقق آرمان های امام خمینی( ره ) و رهنمودهای امام خامنه‌ای و کوتاه نیامدن از مواضع انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان دارد.

بیانیه مجمع بسیجیان استان مرکزی تصریح کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات موشکی به مواضع تکفیری‌‌ها، ‌سیلی محکمی به تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان زد و یقینا در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم ملت ایران و شعله‌های آتش انتقام فرزندان روح‌اله و سربازان امام خامنه ای، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون خواهد ساخت .

در پایان بیانیه خاطرنشان یادآور شده است: مجمع بسیجیان استان مرکزی ضمن آمادگی کامل در پیمودن و حراست از راه شهدای مدافعین حرم، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و شهدای حوادث تروریستی تهران، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ‌و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از آحاد مردم مومن و انقلابی استان مرکزی دعوت می‌نماید تا همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و ضمن نمایش وحدت و انسجام ملی، بار دیگر حضوری با شکوه و عزمت آفرین را رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات