خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد آرمان آزادسازی فلسطین از چنگال رژیم منحوس اشغالگر قدس را نقطه اتحاد بخش همه مسلمین دانست و بر لزوم وحدت و اتحاد مسلمانان در مقابل این رژیم جعلی تاکید کرد .
کد خبر: ۸۸۷۷۲۷۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

حجت الاسلام اسلام محمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی را تنها راه مقابله و ادامه مبارزه را نوید بخش آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس را معجزه فکری امام خمینی(ره) خواند و از همه مسلمانان جهان خوستار ادامه این مسیر الهی و انسانی تا آزادی کامل قدس شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب نابودی رژیم جعلی اسرائیل را بسیار نزدیک عنوان و بیان کرد: و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و گروه های فلسطینی حتمی است.

حجت الاسلام محمدزاده روز قدس را تجدید عهد با آرمان های فلسطین و پایبندی به منویات امام خمینی(ره) برشمرد و فلسطین و قدس شریف را متعلق به مسلمانان و فلسطینیان دانست .

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را تکلیف همه مردم بخصوص نیروهای انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان های فلسطین و انقلاب اسلامی و حضور مقتدر مردم در راهپیمایی روز قدس را مشتی محکم بر دهان استکبار و رژبم صهیونیستی بیان کرد .

ارسال نظرات