خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه، روز قدس را روزی سرنوشت ساز، روز تمرین دشمن شناسی و نمایش قدرت اسلام عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۸۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، گفت: این روز، نمادی است که می تواند وجدان های خفته جهان را بیدار کرده و موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر غربی شود.

وی رژیم صهیونیستی را رژیمی نژاد پرست و غاصب دانست و با بیان مصادیقی از قوانین نژاد پرستانه آن ها، اظهار داشت: این رژیم غاصب با ادیان آسمانی ضدّیت داشته و به تخریب اماکن مذهبی اسلامی و مسیحی می پردازد و درصدد است تفکر مادی را جایگزین معنویت اخلاقی و دینی کرده و با وجود ارتکاب کشتار، سرکوب و شکنجه فلسطینیان، خود را به عنوان چهره ای صلح طلب و ضد خشونت در دنیا معرفی نماید.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد، حسادت، نژاد پرستی، مال اندوزی و دنیاطلبی، قساوت و توحّش، و روحیه ستمگری را از مهمترین خصوصیات رژیم صهیونیستی برشمرد و در هم شکستن وحدت مسلمین، حذف فلسطین از سرزمین غرب آسیا، جلوگیری از بیداری اسلامی و نهایتا تشکیل اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات را از جمله اهداف استکبار جهانی از تشکیل رژیم اشغالگر قدس دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، ریشه بحران در شمال غرب آسیا را رژیم غاصب و اشغالگر قدس خواند و اظهار کرد: برای حل بحران شمال غرب آسیا باید این ریشه خشکانده شود و قیام انتفاضه تقویت و استمرار یافته و روحیه دفاع از منافع ملت فلسطین تقویت شود.

وی افزود: بازگرداندن سرزمین های اشغالی به مردم فلسطین، جهاد و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و مسلمین، عدم تاثیرپذیری از سران سازشکار فلسطین و عرب و قدرت های استکبار، و همچنین بازگشت به توحید و وحدت مسلمانان در برابر دشمنان از مهم ترین راهکارهای حل بحران در کشور های غرب آسیاست.

حجت الاسلام امیرنژاد در بخش دیگر سخنان خود استمرار انس با قرآن پس از ماه رمضان را مورد تاکید قرار داد و از کارکنان سپاه خواست تا ارتباط معنوی خود با قرآن را حفظ کرده و بر آموزش قرآنی فرزندان و اطرافیانشان اهتمام داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها